poniedziałek, 7 stycznia 2013

lista cz4

Take my breath
take my..
take me
wraz z tą piosenką kojarzy mi się film.
Ale o filmach będzie nowa seria-trza mieć o czym pisać, by pisać.
oj...mocno
mocno 
młoda byłam
a on..był taki..ładny.
och
i niejedna impra na przytulankach przeszła.

ta piosenka miała bardzo ważny wątek osobisty
bardzo osobisty
za dużo już będziecie wiedzieć.
Ktoś śpiewał o ważnym miejscu na ziemi....
i nie wolno się z tego miejsca śmiać!

ta piosenka..
ba!
cała płyta, kaseta dokładnie
walkman
została zdarta w podróży do arkadii
Wiedniem zwanym
handlem słynącym...
pojechałam. wróciłam i wesołe miasteczko zobaczyłam!
szczyt możliwości.
a ta piosenka...po prostu była
w tle
gdzieś
wpisana

77 komentarzy:

  1. dobrze, że dziś wcześniej, bo zamierzam lec spać przed północą, a tak bendem miała okazję siem wypowiedzieć. idem słuchać.

    OdpowiedzUsuń
  2. genesis też lubiałam. pamientam, jak dyskutowalismy z moim prof od ang na temat wyższości Petera Gabiela nad Philem Collinsem i chyba mielismy inne zdania, bo w końcu padł argument nie do przebicia "słuchaj, czy ty chcesz na pewno zdać w tym roku?"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdałaś?
      :D:D:D
      bo na pewno mnie ubawiłaś!

      Usuń
    2. zdałam, zdałam. chociaż byłam zagrożona. mój Tata z rozmowy z prof wyszedł ze stwierdzeniem "on chyba normalny to nie jest". no fakt, nie był, ale nadawaliśmy na podobnych falach, chociaż strasznie stary był, jakies 40 lat mniał.

      Usuń
    3. no asz musiałam wyguglować.

      Usuń
    4. no i co ciem wyjszło

      Usuń
    5. gatunek unikatowy dla danego miejsca lub regionu.
      to o o tym moim profesorze, nie o mnie? mam nadziejem.

      Usuń
  3. ja sobie pierwej posłucham

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko znam:PPP
      ale najbardziej lubiem wszelkie pościeluwy

      Usuń
    2. miało być pościelufy

      Usuń
    3. ale spać nie idziesz>

      Usuń
    4. poście luchy?
      lucha!
      pościsz?

      Usuń
    5. mój monsz - Lucha pości. wieczorami. nie je kolacji i strasznie mnie z tym denerwuje, bo muszę sama.

      Usuń
    6. ruda Ty szamiesz z takom figurom?
      jak to dziełajesz?

      Usuń
    7. żeby móc jeść - ćwiczem. moje koleżanki wolom nie jeść. ja za bardzo lubiem jeść, żeby odmawiac sobie tej przyjemności.

      Usuń
    8. też lubiem
      nigdy nigdy na diecie nie byłam- za kiepska na to jestem

      Usuń
    9. ja nie muszę pościć, szczupłam, choć nie chudam


      pościelówa rege https://www.youtube.com/watch?v=JNW845KjitQ

      Usuń
    10. ostre - tej figurze dużo do ideału. ostatnio monsz popatrzył, dotknoł i stwierdził "przybrało się tu i ówdzie". to już nie dotknie. za karem.

      Usuń
  4. jak kobranocka, to czemu nie kult?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko naraz się nie da- trza się wczuć

      Usuń
    2. no bo właśnie, nie bez powodu lista wszechczasów trójki miała ileś tam cd-tomów :)

      Usuń
    3. Mi na tomki czasów zbraknie

      Usuń
  5. ...i z mojego życia wyciągnęłaś :)) Dziękuję za wspomnienia :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no chyba ustaliłyśmy, ze razem żyłyśmy?

      Usuń
    2. ,że aż tak intymnie ;))

      Usuń
    3. O tak :)) Dowód ,, ta piosenka miała bardzo ważny wątek osobisty
      bardzo osobisty " I ja się pod tym podpisuję :))

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Ostre, ale zarosłaś!

      Usuń
    2. No widzem
      Ja zmieniam torebki ty buty
      Top gun
      I ten kominek, muzyka
      Ech....
      Pieknie dajesz ztom muzykom

      Usuń
    3. oszczendzam na żyletach

      Usuń
    4. Ale ze cionc. S się chcesz???

      Usuń
    5. Po literowkach widać że muszę iść spać
      Pobudka o świcie

      Usuń
    6. nie
      wino dobre jest
      ostatnie winne wieczory...

      Usuń
    7. u mnie już widać dno, ale monsz siem też dobrał. a prosiłam "piwo biesz".

      Usuń
    8. rybenka - dobrze jest, rozczytujem.

      Usuń
    9. mój na szczenscie śpi
      albo i na nieszczenscie

      Usuń
    10. śpi? widać, ze na ma problemów z menopauzą.

      Usuń
    11. hmm, ja tez gubiem literki (nie ma- miało być) i z altem mam problemy.

      Usuń
  7. Czy ktoś się WOGULE wczuł w płytotekę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jak nie jak tak.
      jak przeczytałam słowo breath to myslalam,ze to the police i every breath you take.a ten Twój utwór też pamiętny.
      w ostatnim nagraniu zwróciłam uwagę na wonsik i fryzurem.

      Usuń
    2. ale który mój pamientny?

      Usuń
    3. no ten z breathem grupy berlin - pamientam, film też oglondałam kilka razy, chociaz Tom nie w moim guście raczej.

      Usuń
    4. oj, chyba nie chcem.

      Usuń
    5. przynajmniej w przypadku pana Cruise.

      Usuń
    6. przeczytaj moje z godz.22:24, a potem zadawaj gupie pytania,wiesz?:PPP

      Usuń
    7. ruda, masz racje, straszny z niego dupek

      Usuń
    8. Nie czujeta moich klimatów!

      Usuń
    9. ruda, gaga, ryba- jak już wy nie czujeta to ja idę spać

      Usuń
    10. naobrażała, a teraz siem obraża:P

      Usuń
    11. teraz bendzie powaznie
      posłuchaj, moje kochane ostre
      myślem, że wszyscy słuchający Twojej muzyki doskonale widzą, jak ewoluujesz, jakie emocje Tobą rządzą,
      każda część jest dojrzalsza, doszukująca siem istoty życia(ale mi podniośle wyszło).
      to tyle.
      dla jasności- lubiem troszkę inną muzykę, ale i Tfoją chentnie słucham:)
      acha
      czekam na dalsze części, bom ciekawa bardzo, co wrzucisz:)

      Usuń
    12. a jutro TU robimy okupację

      Usuń
  8. Czy wiecie, że w naszym kraju urodziło się pierwsze zaprojektowane dziecko...
    mnie to przeraża

    OdpowiedzUsuń
  9. to jest najlepsza część Ostre, tyle powiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie
      moja piosenka!

      Usuń
    2. Twoje kapciochy trzymajo mnie w pionie :)

      Usuń
    3. rozwine sie troche i powiem ze top gana nanana nie,
      ale od Kobranocki, i ta Mama przypomnialy mi czasy w których bylam po prostu szczęśliwa, na zapas.

      Usuń
  10. mogę Wam coś zdradzić?
    Tylko jest inny problem... Ja bez domu długo wytrzymać nie potrafię ... :) odkryłam na studiach dopiero pępowinkę.
    to moja córeczka była
    ach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i za swoj dom sie studentka zabrala... Bob budowniczy?

      Usuń