niedziela, 6 stycznia 2013

lista cz.1


powoli stroję pióra do fabryki
powoli
Tymczasem postanowiłam stworzyć swoją własną listę przebojów.
i tak na pierwszym miejscu mamy forever young
Miałam ze 14 wiosen, stroiłam się w legginsy wtedy zwane getrami lub dresami, zakładałam białą męską koszulę, w pasie ściskałam się czarnym pasem, czarne botki, ojca ślubny smoking z wywiniętym mankietem...oj, szał robiłam
Największy szał to dostawał ojciec, gdy przy każdej okazji jazdy naszym pomarańczowym autem (nie, nie mieliśmy auta robót drogowych) pakowałam do magnetofonu swoją kasetę z muzą Alphavillu.



DU DU
wiosen również tyle samo...e.... może jednak mniej, na pewno mniej
ze 12.
moja pierwsza wielka miłość, galaretka z agrestem, tootsie i duch. i koniec miłości
miłość wyjechała...oj...łzy się lały.świat się kończył.

Schody
To zawsze czołówka list i mocne uczucia. Kochliwa byłam :P


no to na pewno była siódma klasa
Ferie zimowe, piwnica w bloku, gra w tenisa stołowego całe dwa tygodnie. Włos codziennie sztywny od kurzu. I dwa razy mój wymarzony chłopak przyjechał...z drugiego końca miasta.
ojej..ilu ich było?

dobra na dziś styk.
czekam na podpowiedzi, bo pamieć muszę sobie odświeżyć
jak bym chciała swój zeszyt z tekstami piosenek odnaleźć...

o i był
Chciałam być Lorelei!

i każdy chciał być...

WOLNY!





175 komentarzy:

  1. Co tu tak cicho superlista i bez echa pozdrawiam Tesia

    OdpowiedzUsuń
  2. najbliżej mi Zeppelini.
    ale cała lista do odsłuchania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma ciszy! Karnawał jest! Życie jest!
    Bawimy sięęęęęęęęęę!
    ja tańczę
    ...tylko że chłop sie śmieje...

    OdpowiedzUsuń
  4. cosik koło twojego rocznika leżę :)) szczegóły nie ważne ;) lista - czas wspomnień, wzdechów, szlochów i wzniesień.

    tulaski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach...
      wzdycham
      i patrze na me dziecię..taka młoda byłam!

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. no to pokrzycz dokoła!

      Usuń
    2. budzić- impra jest! dziadki som?

      Usuń
    3. gwiżdżem cały czas i nic...

      Usuń
    4. ale tu głośno tutaj:)))
      a to kto pamięta???
      http://www.youtube.com/watch?v=y9KyXYkV4bo
      Elecytric Light Orchestra???
      :P

      Usuń
    5. normalnie spać ludziska przez Was nie mogom:)

      Usuń
    6. ooooooo
      udało siem viki obudzić!

      Usuń
    7. i takie smęty puszczacie ja Was zaraz rozruszam:))
      Bee Gees

      http://www.youtube.com/watch?v=I_izvAbhExY

      Usuń
    8. gaga, usnęłaś??:)

      Usuń
    9. nie smęty nie smęty...Elo ...
      ło matko to też będzie temat!

      Usuń
    10. nie usłam- słuchałam Miecia!!!

      Usuń
  6. ostre, to są hity z mej młodości!
    chodziłyśmy razem do szkoły?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jak nie jak tak!
      nie była to trzynastka, choć jom lubiem

      Usuń
  7. ja miałam fazę na http://www.youtube.com/watch?v=izGwDsrQ1eQ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tak..to też, ale już inaczej...o tym później ;)

      Usuń
    2. a w ogóle to nie mogłam zrozumieć, jak kobieta może nosić krótkie włosy...

      Usuń
    3. i want to be forever young

      toś mi dziś dała :)

      Usuń
    4. lucha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
    5. słucham, moja Pani :)

      Usuń
    6. nie zapominaj siem z ostre!
      no!

      Usuń
    7. zapomnij siem i żyj!
      nie słuchaj gagi

      Usuń
    8. gdzieżbym śmiała!

      rozwala mnie moda lat 80tych :)

      Usuń
    9. zapomnij siem i żyj z gagom:)

      Usuń
  8. ostre, a Miecia Fogga nie masz?
    chętnie posłuchałabym coś z moich młodych lat:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.youtube.com/watch?v=G_Wo9GExERs

      prosze Kochanie :p

      Usuń
    2. tylko nie miecio!!!
      no ruchy dziewczynki:)))
      Boney M.

      http://www.youtube.com/watch?v=RW65T5SjFeA

      Usuń
    3. Eruption

      http://www.youtube.com/watch?v=Mpqlpm39nqk

      Usuń
    4. widzę, że zadyszka:)))

      Usuń
    5. dziękujem Ci, Kochanie:)
      jak miło powspominać młodość:P

      Usuń
    6. viki, miecio pienknie śpiewa

      Usuń
    7. Modern Talking

      http://www.youtube.com/watch?v=Lp2qcCrdBLA

      do usług;)

      Usuń
    8. przypomniał mi się magnetofon szpulowy :)

      Usuń
    9. Grażyna Łobaszewska!!!

      Usuń
    10. Viki CZadujesz...
      Mam burzę
      w głowie

      Usuń
    11. Lucha, mi też i piruety z nagrywaniem z radia, pauza, albo już się prawie całe nagranie nagrało, a tu jakiś debilny redaktor zaczynał gadać i dupa- nagrywanko od nowa ;)))

      Usuń
    12. ostre, a było mnie budzić gwizdaniem????
      :)
      to teraz masz:P

      Usuń
    13. mam gwizdać czy nie?

      Usuń
    14. a robt co chceta, ja już sięm rozbudziła:P

      Usuń
    15. no i hit http://www.youtube.com/watch?v=9jK-NcRmVcw

      Usuń
    16. a to też :)

      http://www.youtube.com/watch?v=3T1c7GkzRQQ
      Police -Roxanne

      Usuń
  9. To ja tez Wam zaśpiewać:
    "Stoje na ulicy z nią, stoje twarzą w twarz;
    Ktoś przechodzi trąca łokciem pluje wzrokiem w twarz
    Głośno mówię : Mała patrz
    Cywilizowany Świat..."

    a tu z podkładem profesjonalnym
    http://www.youtube.com/watch?v=wV5SUlDPnGo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z racji wzrostu- ja byłam "Mała" :D

      Usuń
    2. Lamia, kocham to!!!
      i moje dzieci młodsze ode mła o 25 lat też kochają, a to znaczy , ze to hit ponadczasowy :)

      Usuń
    3. pojechałaś mała....
      skóra...

      Usuń
    4. oki, idę sobie coś obejrzeć na dobranoc

      zapodaję jeszcze Wam hiciora z dedykacjom dla gagi :)

      http://www.youtube.com/watch?v=2VYfJ_XZUiA
      Quuen - Radio ga ga:)))

      Usuń
    5. wstyd się przyznać, ale dopiero teraz mnie mąż uświadomił, że to P. Kukiz śpiewa! aż sie znad piwa podniósł i mi tu przez ramie zagląda i mówi, że mam wspomnieć Marka Bilińskiego
      http://www.youtube.com/watch?v=yObk06-EeUg

      Usuń
    6. Lamia, powiedz mężowi, że to fajny kawałek a ja ni chu chu nie wiedziałabym kto to był :(((

      Usuń
    7. dzienkujem viki:P
      ale wcale od nich nie ściongłam ga ga

      Usuń
    8. nie, to oni zaśpiewali dla /cię tego hiciora, bo wywróżyli że się na necie poczniesz:P

      Usuń
  10. no to posłuchajcie sobie, moje młode panie " Dziewczyny o perłowych włosach"
    lucha, to najważniejsza piosenka mojego życia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Suuuuper! miałam iść spac, a tu mi tak endorfina podskoczyła :)

      Usuń
    2. Gaguniu, rozjebałaś mnie całkowicie :)
      a me włosy są w kolorze czarnej perły ;p

      Usuń
    3. lucha, dla Ciebie wszystko!:P

      Usuń
    4. oj tak, oj tak, Omega i "Dziewczyna" - uwielbiam.
      Proponuję "Angie" Stonesów, ZAWSZE jak słyszę, wzdycham sobie "ech, gdyby ktoś dla mnie napisał coś takiego".
      http://www.dailymotion.com/video/x1ns5_rolling-stones-angie_music#.UOk_ceQ3iSo

      Usuń
  11. ostre, a Ty nie tańcz tak, bo mi w sufit tupiesz:P

    OdpowiedzUsuń
  12. I Rezerwat : Zaopiekuj się mną (nawet by powodów brak....)
    http://www.youtube.com/watch?v=0_7G-2Ea4GU

    Aleś Ostre poruszyła komórki mózgowe, co rusz sie coś przypomina....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oglądałam dziś stare zdjęcia z czasów maturalnych i tak sentymentalnie mi sie zrobiło... a teraz Twój post :)

      A Sztywny Pal Azji - wieża radości wieża samotności?
      http://www.youtube.com/watch?v=NYHZwPT0f80

      Usuń
    2. noooooooo to trafiłaś

      Usuń
  13. Lucha - a mi się przypomniało radio, w którym szukałam tancerek zespołu Mazowsze!

    OdpowiedzUsuń
  14. dzięki Ostra za wspominki
    czekam na część drugą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ten kawałek uważam przerósł swoje czasy (jak wiele innych)

      Brygada Kryzys - To co czujesz to co wiesz
      http://www.youtube.com/watch?v=LkPrclUezV0

      Usuń
    2. mnie to na pewno dziś ilość wina przerośnie

      Usuń
    3. to jak przy okazji chcesz pośpiewać (a my z mężem śpiewamy), a lubisz Lady Pank..
      http://www.youtube.com/watch?v=RegZhMzTc9E

      Usuń
    4. błąd się wkradł: http://www.youtube.com/watch?v=W1RtmJxLf8s

      Usuń
    5. no to już...
      rozmiękłam

      Usuń
    6. polska muzyka rządzi :)
      a mnie rozmiękcza ta:
      http://www.youtube.com/watch?v=TI6XDlZ8YvM

      Usuń
    7. pamiętam u mnie w szkole były prawdziwe wojny między fanami Lady Pank a Republiki. ja z tego drugiego obozu. z polskich jeszcze Madame, Made in Poland, Tilt, Siekiera, Armia, Aya Rl ...

      Usuń
    8. wczoraj kawałek Republiki wzruszył mnie szczególnie : Zapytaj mnie Czy Cie Kocham.. nie bylam z obozu. Nietstety mój gust muzyczny tamtemi czasy był raczej mało rozwinięty.

      Usuń
  15. Ostre a to dla Cię:)
    http://www.youtube.com/watch?v=RegZhMzTc9E

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzisz kto to przesłał??? he he

      Usuń
    2. na YT? ups nie zauważyłam.... ale to nie jest częścią wiadomości :D

      Usuń
    3. he he he..
      śmiejem siem
      w głos!

      Usuń
    4. jam RED :)
      A z Akademi Pana Kleksa moja ulubiona to:
      "księzyc raz odwiedził staw,
      bo miał dużo ważnych spraw,
      zobaczyły go szczupaki
      kto to taki, kto to taki"
      :)

      Usuń
    5. jak ja zazdrościłam dzieciakom, ze grają w filmie...

      Usuń
    6. ja tez marzyłam.. ale na oglądaniu się skończyło.

      Usuń
    7. cóż.
      moze teraz???
      czy ja mam twój @?

      Usuń
    8. poooooooooszłoooooooo

      Usuń
  16. azymut : łóżko, wiec dobrej nocki!
    z utęsknieniem oczekujem lista cz. 2.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już się skleja...
      ja chyba jednak zostanę:P

      Usuń
    2. ja też... nie zostawie cie teraz:)

      Usuń
  17. lamia -poszlo:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ojej, co tu sie dzialo do bialego rana normalnie!!
    Do poludnia nikt nie wstanie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam wracać do wyra? :)

      Usuń
    2. właśnie, właśnie. gdy tu zerkałam w nocy, nie było jeszcze żadnego komentarza, pomyślałam, że wszyscy śpią, nie będę budzić, odezwę się rano, a tu proszę setka przekroczona.

      Usuń
  19. Ale narobiłyście mi apetytu na muzyczne wspomnienia. aż wyciongłam na środek pokoju stojak z płytami, chociaż ciężki i zakurzony. bendem dziś słuchać.

    OdpowiedzUsuń
  20. dzień dobry
    niech jakaś dobra dusza podeśle trochę słońca....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z mleczkom, czy śmietankom?

      Usuń
    2. Kochanie, całkiem czarnom
      dzienkujem:)))

      Usuń
    3. dopsz, bo po białe musiałabym lecieć, a śnieg pada :) ale bym poszła dla mej ukochanej :)

      Usuń
    4. nigdzie nie chodź, siedź tu przy mie:P

      Usuń
    5. http://www.youtube.com/watch?v=F4fPv450OYM

      Usuń
    6. rozpieszczasz mię...:PPPP

      Usuń
  21. http://www.dailymotion.com/video/x2ptqs_abc-the-look-of-love_music#.UOlBoayehA8

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale na starocie mi siem zebrało - The Animals, The Moody Blues, Simon&Garfunkel...
    http://www.youtube.com/watch?v=P0-czS8PTBU
    http://www.youtube.com/watch?v=9hUy9ePyo6Q
    http://www.youtube.com/watch?v=9muzyOd4Lh8

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.youtube.com/watch?v=Aso4qltChjM

      przez ostrą mam niedzielę do tyłu :)

      Usuń
    2. rudziaszku, pod wszystkimi podpisujem siem obiema rencami:P

      Usuń
    3. lucha, Kochanie, jakie to sliczne!!!

      Usuń
  23. http://www.youtube.com/watch?v=mCoYiyZdx_w

    przesyła skromna gaga

    OdpowiedzUsuń
  24. Lucha, co jam Ci zrobiła, ześ do tylu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zamiast spszontać- klikałam w muzę

      a kliknęłam niechcący na panią Basię http://www.youtube.com/watch?v=wQ4KIZnkgN4 :DDD

      Usuń
    2. git majonez:D idę sprzątać, radio se zapodam

      Usuń
  25. Pada śnieg.
    Jest biało..romantycznie- jak się siedzi przy kominku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zapaliłam lampki na choince- taka namiastka kominka....

      Usuń
    2. tiaaa
      mata internet to se sprawdżcie prognozy belgijskie
      szaro, szaro, pojutrze buro.

      Usuń
    3. no to u nasz cały czas tak jest...

      Usuń
    4. Ostre - naprawdę śnieg u Ciebie pada? to dmuchnij trochem do mię, niedaleko masz.

      Usuń
    5. pada piknie, równo i biało
      hu hu ha

      Usuń
    6. przesłać Ci w kopertce?

      Usuń
    7. u rodziców (jakieś 5 km ode mnie) już prószy, a ponieważ zaraz zbieram się do nich na cotygodniowy niedzielny obiad, to chyba siem załapiem.

      Usuń
    8. luksusy siem ma, to siem sniegu nie ma

      Usuń
    9. ruda, jakbym miała akumulatorki, to przesłałabym Ci zdjencia pienknistych białyvch drzew

      Usuń
    10. chyba ci je wyślem...jeszcze ich nie masz? dzis sklepy znów zamknięte

      Usuń
    11. śnieg... tego mi tutaj brakuje, u nas wiosna, ale to przestrojenie nie dziła na mnie wiosennie.

      Usuń
    12. rybenka jak Ty dajesz rade paczec w te zachmurzone niebo ino, ja tez z krainy deszczowcow, ale sloncze czasem zaglądnie.

      Usuń
    13. Lamia- jak zdrówko?
      Jak po narodzinach? Czy czujesz się jak nowonarodzona?

      Usuń
    14. dziękuję, zaspana:) do nowonarodzonej daleeeko :)

      Usuń
    15. za 8 minut Ciem rozbudzem

      Usuń
  26. Justyna dobiegła, ja w tym czasie tu i ówdzie dojechałam (na rowerze). ale chyba muszem ograniczyć kawę, bo skurcze łapią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to wrzuć trochę magnezu i potasu

      Usuń
    2. muszem zakupić. koniecznie.

      Usuń
    3. a może otręby, orzechy, mogdały..? tak poprostu

      Usuń
    4. o! o! o!
      solone orzeszki som pyszne!!!

      Usuń
    5. a paluszki to co?
      też słone
      idem się pakować
      trochie mi się nie kce

      Usuń
    6. a po co bendziesz szła...

      Usuń
    7. rybka- miałaś się rozpakować!

      Usuń
    8. ostre, rozpakowalam sie, nawet zauwazylam ze jedna torba w Polszcze zostala ( jaki jest znak rwania wlosow z glowy??)
      siem pakujem bo na noc jadem do osciennej stolycy

      Usuń
    9. aaa w luxusy jedziesz?

      Usuń
  27. ja tez mówię dzien dobry, a tu nadal muzyka gra, super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakie skojarzenia dramatyczne, a to Lista shindlera, a to Titanic, obejrzalabyc Hotel Marigold moze?

      Usuń
    2. dobra
      zapamientam.
      i..już zapomniałam

      Usuń
  28. ostre, wrzucaj 2 cz. proszę, bo jutro cza do fabryk skoro świt wstawać:P

    OdpowiedzUsuń
  29. Forever Young uwielbiam! w ogóle Alphaville uwielbiam. od czasów podstawówki. ale tak naprawdę byłam depeszówą. wciąż jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to moja dusza
      pokrewna
      bo mało kto chwytał alphavillów...:P

      Usuń