poniedziałek, 7 stycznia 2013

lista cz.3


ELO to przez Viki.
No więc ELO to przez viki.
Ale
ELO kojarzy mi się z czasem burzy w domu.. o burzy pisać nie będę. Nie chcę.
Faktem jednak jest, że ja tych kaset nie miałam.
 Miała je koleżanka, sąsiadka, jedynaczka, zawsze wychuchana.
i pożyczyłam. i przegrałam i już miałam!
dumna posiadaczka. nie jedynaczka!

A teraz Lamia pojechała...


No więc w tym temacie wypowiem się, ze miałam spodnie skórzane. No prawie skórzane, skórę udające co i tak na tamte czasy było imponujące. Spodnie były codzienne i odświętne
i wiecie co...
kilka dni temu oglądałam podobne.
ino na wypłatę wypatruje...
a co!

A to dla gagi. ponoć dla niej najważniejsza piosenka w życiu...
Dla mnie mocna w emocjach, a nawet nie wiedziałam, ze taki tytuł ma..
tańczę....
choć nie wiem o co tu biega
melodia tak...
tekst?
aaa no i włosy bardziej z Karaibów mam.
że perła czarna jest.

 i Lamia znów trafiła...
jakaś mocno wyzwolona się przy tym czułam.
Szczegółów wyzwolenia nie pamiętam

i to kolejna potęga
miłosna
mocna
głęboka
Kto czuje?

72 komentarze:

  1. o rany...........

    Ostrusiu:DDDD
    gaga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto Cię zranił?pobić?

      Usuń
    2. sama muszem siem wyczaskać po gembie, żeby uwierzyć:PPP
      gaga

      Usuń
    3. już sie o Was martwiłam

      Usuń
    4. a Ty co taka rozśpiewana?
      gaga

      Usuń
    5. dobrze kibel osadzony?
      upewnij siem, że w ubikacji stoi...:)
      a Bodzio-miodzio poszedł już precz?
      gaga

      Usuń
    6. bodzio ma czas
      jak już sobie pójdzie, to będę miała przyzwoity powód do picia ;p

      Usuń
    7. raczej bezpieczeństwo picia muszelkowe

      Usuń
  2. Jakaś zmowa milczenia dziś zapadła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niektórzy pracujom.

      Usuń
    2. ...aby Polska rosła w siłę,
      a ludzie żyli dostatniej!
      gaga

      Usuń
    3. łał
      gdy inni obiad gotują :P

      Usuń
    4. ja mam dziś żeberka z kiszonym ogórcem:)
      gaga

      Usuń
    5. ogórcem siem nie translatuje

      Usuń
    6. bo to przecież idiom!!!
      gaga

      Usuń
  3. Ależ hiciory serwujesz, co nieco się przypomniało!
    Ja się nigdy skórzanych spodni nie doczekałam, ale miałam czarne spodnie z takiego jakiegoś świecącego materiału (cieplejszej podszewki) i robiłam furrorę! ;)

    I power of love - ło matko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje udawały skórę, szybko skóra zaczęła odchodzić :P

      Usuń
  4. Moja Młoda na andrzejki wyciongła wróżbę: zostaniesz królową balu karnawałowego. a bal już w środę. i masz szczęście Ostre, że wyszperałam jakiś strój indianki, bo już zbierałam siem do Ciebie po tom świeconcom kieckę z sylwestra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to chyba cały pakiet byś dała?

      Usuń
    2. powiedz Młodej, że ciotka gaga pożyczy perłem:P
      gaga

      Usuń
    3. oj tak łatwo się nie rozstaję

      Usuń
    4. Gaga - perła ze strojem indiańskim nie kompatybilna. ale dzięki za dobre chęci.
      Ostre - ok, naciesz siem jeszcze trochem, za rok siem zgłoszem.

      Usuń
    5. ruda, siem nie znasz...
      za jednym uchem pióro, w drugim perła...
      ochchchchch
      jak pienknie by wyglondała
      gaga

      Usuń
    6. ja mogie pżyczyć torebkie :))

      Usuń
    7. jak nie kcesz perły, to może chociaż pieluche na głowe, co?
      gaga

      Usuń
    8. w tym roku chyba już mamy sprawę zamkniętą, ale w przyszłorocznym karnawale siem odezwe.

      Usuń
    9. ech, poszlabym na jakis bal...

      Usuń
    10. Młodej Pani jest nieobecna. mogę zgłosic Ciem jako opiekę na klasom. kcesz? co prawda w grę wchodzi tylko taniec w kółeczku lub jakies wenżyki, ale dobre i to.

      Usuń
    11. hm
      jakos sie mnie odechcialo :P

      Usuń
    12. rybcia- świenta już były
      co ty z tą choinką wyskoczyłaś?
      a na tańce to ja też!

      Usuń
    13. dobrze, ze chociaz ktos zauwazlyl!
      A bo chcialo mi sie i tenskniem do swiont

      Usuń
    14. uuuu biedna- to poczekasz sobie

      Usuń
    15. trudno
      jutro zaloze inna torebke

      Usuń
    16. Rybcia w swienta w Polsce szalała, gościła siem to i teraz tenskni. to może już wracaj.

      Usuń
  5. dobry wieczor - tarabanie sie juz od pol godz, troche jestem jak ten Syzyf, co napisze to sie skasuje, ale to dla tego ze dzis na rzesach chodze (i to nie z powodu kogos z kim do lozka poszlam;)
    czy te gatki ze prawie-skory to nie byla czasem madera?
    jaka ladna lista. poslucham w domu bo mam tu glosniki w pracy wymontowane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie nie- to raczej skaje przypominało, bo skórę dobrze udawało. dziś to by nazwano skórą ekologiczną

      Usuń
    2. Aha ja mialam te drugie, w kolorze oczojebnym
      a propos pamietacie takie fluorescencyjne komplety czapka i szalik??

      Usuń
    3. no masz, jak nie jak tak
      a w ogole to przeczytalam ze to z powodu kogos, z kim poszlas do lozka :P

      Usuń
    4. a ona nie poszła i pewnie dlatego nie spała:P

      Usuń
    5. dzieci czytajo?
      nic z tych rzeczy, do tego lozka tylko z mezem:) do innych tez.. nie no po prostu bezsennosc z kt musze chyba do lekarza

      Usuń
    6. ale wrocmy do listy!
      paru wegierskich przyjaciol po pijaku oczywista probowalo nas nauczyc tej perly ale dajta spokoj, ni w zab

      Usuń
    7. lamia, a co Ty siem tak tłumaczysz???:P

      Usuń
    8. no wlasnie, o wiem , biore was na litosc:-D

      Usuń
    9. Lamia nie zmieniaj tematu
      bezsenność z menopauzy wynika ale to ci nie grozi, bo ja mam całą

      Usuń
    10. ostre - myślisz, że moja bezsenność to też z menopauzy?

      Usuń
    11. no przecie mówię, ze nie bo ja wzięłam całą menopauzę dla się

      Usuń
    12. my jesteśmy bezwzglendne, nie nabieramy siem na litość:P

      Usuń
    13. ale kiedyś oddasz? bo chyba mnie też siem w swoim czasie przyda.

      Usuń
    14. no paczcie nie pomyslalam a przeciez latka leco :D
      a ja liczyłam ze jakie usypiacze-otepiacze, atu zupelnie inny zestaw..

      Usuń
  6. lubię, lubię a najbardziej Kukiza, chociaż zamiast skóry wolę ulicę.
    http://www.youtube.com/watch?v=wsV0KttuYmM

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamiętam jak na pożegnalnej dyskotece w 8 klasie ktoś namiętnie nam puszczał budkę suflera i "sen o dolinie". znowu w życiu mi nie wyszło czy sam wiem, że zbyt późno jest, by zaczynać wszystko znów - brzmiało trochę złowieszczo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam budkę z początków ich kariery

      Usuń
    2. a ja wtedy wczuwałam sie w słowa ale ich nie czułam. przecie jak mi może coś nie wyjść???

      Usuń
    3. dokładnie, wtedy zwróciłam tylko uwagę na powtarzające się słowo późno,późno...późno już. no bo było późno i trzeba było iść do domu. też siem za bardzo nie wczuwałam.

      Usuń
    4. w LO natomiast na języku angielskim pastwilismy się nad Modern Talking. tłumacząc ich ambitne teksty. ale mieliśmy ubaw.

      Usuń
    5. za moich czasów tłumaczyło się tylko durne czytanki
      ale moja młoda pamiętam jak rozkładała Lemon Tree

      Usuń
    6. to było w ramach próby zniechęcenia do miłości do tego zespołu. były tez zajęcia z ambitniejszymi tekstami.
      a czytanki to faktycznie dość durne były.

      Usuń
    7. ja z zakończenia podstawówki pamiętam zorbę :)

      Usuń
  8. Ostre ... Frankie.. odpływam..

    OdpowiedzUsuń
  9. zapomniałam jakoś

    http://www.youtube.com/watch?v=GQR23MupMrA
    https://www.youtube.com/watch?v=_8KUK0hWJIY

    OdpowiedzUsuń