wtorek, 19 lutego 2013

Caeci sunt oculi, cum animus alias res agit

Publiliusz Syrus.

tu robię translejt:
Oczy są ślepe, gdy rozum zajęty jest czymś innym

No i jaki człek mądry a świat stały. Od dawna wiadomo, skąd skleroza i roztargnienie. Jak się na co dzień prowadzi dialog z rakiem, to czasem się zapomina, że zupa się przypaliła..
Jednak, czas zacząć wytężać umysł.
Zostałam wysłana po nauki. No trochę się sama wysłałam. Po raz pierwszy od roku jadę dziś do CeOwskiego miasta po wiedzę, nie po zdrowie. Trochę dziwna podróż..
Tylko czy mój umysł coś wpuści na swe komnaty?
Rak, posuń się!

50 komentarzy:

  1. rozumiem miszczóf olimpijskich:PPP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bendziesz siem kursować?
      dzień dobry

      Usuń
    2. Gaga kto kafe parzy ? Ostra na szkoleniu, Rybcia na feriach ?

      Usuń
    3. dzisiaj ja parzę kafę:)

      Usuń
    4. Dosia takom jak u Ciebie na załonczonym obrazku?
      ja! ja! ja!

      Usuń
    5. pewnie, że taką, albo jeszcze lepszą ;)

      Usuń
  2. dzień dobry :) dziwne podróże też są w życiu potrzebne. miłego i owocnego szkolenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rak, posun sie!!!
    Dobre!
    Ja kce na podium;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj kochana to nie tylko mnie na szkoleniach męczą ! miłego dnia życzę !

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki rak??? gada już nie ma i nie będzie. Mądrość umysłu ciała i ducha zrobił swoje.
    Szkol się pilnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. weź tego gada ze sobą, może go podszkolą,dokąd ma się udać - tam, gdzie jego pobratymcy zimują . Niech spada i to w podskokach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jakim gadzie Wy mówicie?
      przeca ostre jusz siem go pozbyła!!!
      gaga

      Usuń
    2. o cholera, nie przeczytałam wpisu carpe..
      ale nie szkodzi - mocniej zaakcentowane!!!
      gaga

      Usuń
  7. jadę z miłym kolegą i koleżanką super autem.w auto sprzęgło się popsuło. jedziemy dwójką:) he he atrakcje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli jedziecie ile fabryka dała :D

      dzien doby

      Usuń
  8. mamy nowe auto:) szkolenie się zaczyna a przed nami 50km:) i śnieg. atrakcje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty nie marudź, ciesz siem, że nie pchasz:PPP
      gaga

      Usuń
    2. ucz się dziecko, ucz!
      potem Cię przepytamy ;)

      Usuń
  9. dotarłam:) niesmaczna kawa:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba było zostać tu ;P

      ja podaję pyszną, nieprawdaż?

      Usuń
  10. zmęczyłam się siedzeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mówiłaś, że nie podróżujesz, a jednak- i jak te podróże kształcą, Do tego moc atrakcji.
    Mój mąż mówi,że do Ostrej pasują tylko czerwone szpilki -
    w ostrym kolorze...

    OdpowiedzUsuń
  12. zofii powiedz mężowi że jak tylko wrócę to zmienię obuwie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. o rany, cały czas sypie śnieg. życzę samych odśnieżonych dróg!
    a raczysko? po nim tylko puste miejsce, więc spoko! zebrać do kupy rozleniwione komórki i ostro do nauki! ;):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej, jak cię rozumiem.
    Muszę cały czas za kimś jeździć inaczej nie trafilabym nawet do gorskiej knajpy!

    Pieknie to opisałaś Ostre!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. to jest chore, żeby pracować 11 godzin!!!

      Usuń
    2. chyba siem sklonujem

      Usuń
    3. no i cza chorym chyba być, żeby to wyczymać.

      Usuń
    4. bo człowiek to jezd gupi!!!

      Usuń
    5. gupota? nieuleczalna!

      Usuń
    6. gaga - a u fuczaka pochwała pracy.

      Usuń
    7. czytałam...
      niech przyjdzie do mnie popracować, to zaraz napisze o dobrodziejstwie urlopu:)))

      Usuń
    8. no wlasnie..
      urlop by sie przydał

      Usuń
  16. ostre - mam nadzieję, że ze snem już lepiej i właśnie przewracasz siem na drugi bok.

    OdpowiedzUsuń