środa, 20 lutego 2013

co na to ryba?

Ponieważ weszliśmy w bardzo ważny znak (prawda, rybeńka?) dziś będzie o nas.
O Rybach.

Pani Ryba...
Odznacza się oryginalną urodą. Przypomina zaklętą królewnę lub leśną nimfę. Jej urok jest dość osobliwy i na długo zapada w pamięć. Jest ciepła, pociągająca i romantyczna. Pani Ryba jest doskonałą gospodynią. W otoczeniu najbliższych czuje się w swoim żywiole. Przejawia ogromną aktywność, inwencję ale i dużą gadatliwość. Jest dobrą żoną i matką. Potrafi poświęcać się dla rodziny, ale w zamian oczekuje dobrego słowa, bo czułości potrzebuje przez cały czas. Jest to jej tak potrzebne do życia, jak rybie woda. Nie jest materialistką, lecz do spokojnego życia niezbędne jej jest bezpieczeństwo bytowe. Interesuje się sytuacją finansową małżonka, ale nie tyle z chęci posiadania, lecz z troski o zapewnienie godnych warunków życia sobie i dzieciom. W swoich marzeniach pani Ryba chciałaby być mała, niezaradna i zdana na czułą opiekę mężczyzn. W rzeczywistości umie sobie znakomicie radzić i z romantycznej rybki potrafi przemienić się w nadobną kotkę z ostrymi pazurkami.

Czy to nie jest tak, że do 90% kobiet zastosować się ten teks uda?

Od dziś prowadzę rybi kalendarz:
20.02 26-ste urodziny córki Tesi.

Proszę zgłaszać kolejne, co bym nie pominęła :D

179 komentarzy:

  1. Ostre!

    Spać nie będziemy chodzić!
    Ale zaskoczylas!

    Dzien dobry!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystkie rybki śpiom w jeziorze
      ciulajlaj ciulajlaj laj
      tylko jedna spać nie może
      ciulajlaj ciulajlaj laj
      ......
      gaga

      Usuń
    2. Brawoooooo
      Gaga Gaga Gaga...
      BIS!

      Usuń
    3. a właśnie - jak tam ma siem bezsenność?

      Usuń
    4. aleee wyciongłam te nuty, no no no

      Usuń
  2. Witaj Ostrunia :) przypełzłam poprzytulać...milutkiego

    OdpowiedzUsuń
  3. ps. Rybę - samca mam za męża ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja myślałam, ze to o mnie, a rybką nie jestem.
    dzień dobry.

    OdpowiedzUsuń
  5. dzień dobry :) bardzo uniwersalny opis kobiety :)
    Miłego dnia dla wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no szlag- znowu mię nie zamieściło!
    szczelam focha

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam ! to imprezki urodzinowe się szykują !

    OdpowiedzUsuń
  8. ano od dawna trabimy że wielka blogowa impreza będzie:) Mój syn też ryba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i mój też, z dwojga Baranów zrodzon :)

      Usuń
    2. ryba owca?...
      aż mi się przypomniało
      tabliczkę na drzwiach osttanio ujrzałam Pani Posłuszna- Owcarz :P

      Usuń
  9. Rybki są świetne ;)
    pozdrawiam - ryba marcowa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. a rak to tez ryba?
    opis godny kobiet o pieknym wnetczu
    moja mama to rybka i sie zgadza:-)
    milego dla Was rybki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie spora rybia rodzina :)

      Usuń
    2. Ryby, Skorpion i Rak przypisane są do żywiołu wody! :)
      na bezrybiu i skorpion ryba! ;p

      Usuń
    3. lucha, u mnie ryba, baran i skorpion- normalnie ZOO

      Usuń
    4. nigdy nie rozważałam, ale u mnie też, żadnej wagi, strzelca, czy panny, same zwierza :)

      Usuń
    5. niech zgadne spod jakiego znaku Lucha jest...hmm..

      Usuń
    6. Lamia- zgadłaś juz? to powiedz

      Usuń
    7. nagrody nie przewiduję :D

      Usuń
    8. lucha, a ja mogie zgadnońć?

      Usuń
    9. nie możesz
      bo nie masz szans zgadnońć
      :p

      Usuń
    10. gaga - nam szczelać nie kazano!

      Usuń
    11. pójdziesz na łatwiznę i szczelisz swój!

      Usuń
    12. gaga wybuchowo zadziała

      Usuń
    13. jako ten Kmicic-Babinicz

      Usuń
    14. bendziesz walczyć uczynkami o Oleńkę ? :D

      Usuń
    15. rozniese na szablach z mojemi kamratami wszystkie trolle:P

      Usuń
    16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    17. no to Lucha De Scorpions jest.

      Usuń
    18. no i masz, po czym wniosłaś? :D

      Usuń
    19. prowadziłam obserwacje :D

      Usuń
    20. mówiłam, że detektyw ;)

      Usuń
    21. grupa rozpoznawczo-śledcza :D

      Usuń
  11. tfu! przemarzłam na kość na górce z Młodom, chciałam siem rozgrzać podgrzanym piwem o nazwie grzaniec. może gdybym dorzuciła tam kilka przypraw, do grzańca byłoby podobne, a tak ... tfu! tfu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. upsss
      rzeczywiście, wylać szkoda
      dzielna jesteś!

      Usuń
    2. ruda! Tyś chitrus!
      gaga

      Usuń
    3. jedzenia i picia nie można marnować.

      Usuń
    4. ptaszenta było nakarmić i napoić!!!
      gaga

      Usuń
    5. ale to piwo naprawdem nie było zbyt dobre, jeszcze by siem ptaszenta pochorowały.

      Usuń
    6. ciekawostka:w czasie powstania warszawskiego były jak wiadomo problemy z żywnościom i amunicjom. wienc jak tu upolować gołembia? czenstowano takiego delikwenta grochem namoczonym w alkoholu i o lataniu, i ucieczce mógł juz zapomnieć.

      Usuń
    7. ruda, podaj źródło:)
      gaga

      Usuń
    8. w piontek we Warszawie byłam z młodzieżom w Muzeum Powstania Warszawskiego. super przewodnika mnieliśmy. ponad 2 godz zwiedzania, a jakby chwila. dzieciaki cały czas pod wrażeniem.

      Usuń
    9. to ja chcę być gołębiem:P

      Usuń
    10. ale ruda miała tylko kiepskiego pseudo grzańca, na pewno tego kcesz?

      Usuń
    11. bierę i się grzeję

      Usuń
    12. ostre, chodź jutro ze mnom do kina, zamiast do pracy

      Usuń
    13. gaga - odbierasz nadgodziny? wolne?

      Usuń
    14. kcem iść na wagary!!!
      co to som nadgodziny?

      Usuń
    15. to jak siem pracuje wiencej niż ustawa i rozum przewiduje.

      Usuń
    16. teraz coś kojarzem, musiało mnie siem obić o uszy, chiba :)

      Usuń
    17. tak tylko nadmieniem, że nadgodziny to coś takiego, z czym fczoraj miałaś do czynienia. bolało. i za ten ból powinien być wypłacony ekwiwalent pienienżny.

      Usuń
    18. tak mówi kodeks pracy- niestety,tylko on :(

      Usuń
    19. no i ja mówiem, ale co ja mogiem?

      Usuń
    20. my som szeregowe szaraczki i tyle

      Usuń
    21. chodźmy na cos, żeby nie czeba było mysleć

      Usuń
    22. a to nie możesz sobie kopert adresować?:P

      Usuń
    23. to tesz niedługo bendem robić
      idziesz, czy nie?

      Usuń
    24. ale ja dopiero jeden dzień w pracy byłam...
      wypada?

      Usuń
    25. opiniom ludzkom siem nie przejmuj!!!

      Usuń
  12. jakby gdzies siem pokazała ta cholera:) viki, to proszem dać mi znać, bo mam s niom do pogadania !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ty chyba masz do niej najbliżej. chyba, że siem ukrywa przed tobom.

      Usuń
    2. gdzieś siem chiba w tłum wtopiła...

      Usuń
    3. nie wiem..rekinów dużo

      Usuń
    4. no jestem już, dopiero z parcy wróciłam, ledwom żywa :(((((

      Usuń
    5. a gdzie Ty tak długo pracujesz?

      Usuń
    6. viki-czeźwa wróciłaś?:P

      Usuń
    7. czeźwa jak śfinia :(((

      Usuń
    8. Dosia- agent ubezpieczeniowy, jeździłam w tą pogode po jakiś dziurach, niemal zabrakło nam paliwa i szukałyśmy stacji, TIR by na nas wjechał... masakra

      Usuń
    9. to dobrze, żeś cała wróciła.
      Odpocznij troszkę :)

      Usuń
    10. viki, to dzisiaj,po takich przejściach, odpuszczem Ci...:PPP

      Usuń
    11. gaga, spoko, walnij mi :P

      Usuń
    12. o nie, vikusiu, nic s tego :PPP

      Usuń
    13. walnij siem do wyra:P

      Usuń
    14. mam winko... skoro mnie namawiasz... to idę :P

      Usuń
    15. eeeeetam winko:(
      setuchne

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i tak zdążyłam przeczytać!

      Usuń
    2. ja tesz. nieh żyjom chumaniści!

      Usuń
    3. całkiem nie na temat było, alem siem mocno s syny uśmiała

      Usuń
    4. czemu żeś humanistę tak potraktowała?

      Usuń
    5. ostrusiu, czy Ty usuwasz moje wpisy?

      Usuń
    6. gdzie?
      jaaa? Może Lucha?

      Usuń
    7. bo dziś jusz mię drugi ras usuneło

      Usuń
    8. dementi
      nie pamiętam, kiedy sama siebie usunęłam
      co dopiero innych, a zwłaszcza Gagę ! :P

      Usuń
    9. mój chumanistyczny rozum tego nie ogarnia:P

      Usuń
  14. a ja tu byłam o 5.15! :D serio, ale średnio przytomna myślałam, że to już dziś i nie byłam w stanie ładnych życzeń wyrzeźbić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. że już to już?eee jeszcze chwila.
      rybki muszą być wszystkie w akwarium!

      Usuń
    2. luty, czy marzec? bo właśnie sprawdzam kiedy możemy iść na emeryturę :D

      Usuń
    3. mamy jeszcze czas :D

      Usuń
    4. po raz pierwszy żałuję, żem nie starsza, dużo starsza... ;|

      Usuń
  15. Ryby to fajne som.moja corka tez Rybka dzis konczy 26 lat.Pozdrawiam Tesia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najlepsze :)
      zaczynamy imprezowanie- Najlepszego dla córy!

      Usuń
    2. czyli notatka rybia- urodziny córy Tesi :) wpisuję do posta :D

      Usuń
  16. A my oba wodniki z mężem...

    OdpowiedzUsuń
  17. ostrusiu, ja siem zglaszam do rybiego kalendarza
    15.11 - urodziny gagi, matki syny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ładne zdanie o mnie masz, że pamięć moja taka?

      Usuń
    2. "ostrusiu, ja siem zglaszam do rybiego kalendarza
      15.11 - urodziny gagi, matki syny"

      na wypadek, gdyby siem wykasowała

      Usuń
    3. to wpisuję dwa rekiny

      Usuń
  18. jeszcze dwa wstawania i spaaaaaaaaaanieee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja dla odmiany w sobotem pracujem.

      Usuń
    2. ruda, a co odpracowujesz?

      Usuń
    3. jakiś tam wolny dzień z października. nie był mi wtedy potrzebny do szczęścia, a teraz odrobić trzeba.

      Usuń
    4. ło matko ...sobota w fabryce... jak dawno tego nie przeżyłam..

      Usuń
  19. Ostrusiu, a ja z pierwszego dnia długo nam panującej zimy ;)

    kcem do kalendarza

    OdpowiedzUsuń
  20. prosze zapisać że moje już były :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miesiąc i dwanascie dni temu

      Usuń
    2. phi, moje były już wielokrotnie, kilkadziesiątkrotnie...

      co roku, o tej samej porze


      :)

      Usuń
    3. gaga- spytaj syna humanista ile to jest?

      Usuń
    4. chciałabym też się pogubić :)

      Usuń
    5. Lamia- 8. 01 koziorożec ?

      Usuń
    6. 7, tak
      z matematyka mi nie po drodze :)

      Usuń
    7. no to teraz szczelamy rok :p

      Usuń
    8. ani mi sie wasz! publicznie ;)

      Usuń
    9. oj tam, podaj ile miesięcy od rewolucji francuskiej :D co by pod humanistyczne podejszło nauki :D

      Usuń
    10. no jak sie bawim w rebusy, II rozbiór Polski

      Usuń
    11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    12. nieee? ile lat przedtem??? :D

      Usuń
    13. kurcz
      mogłam powiedzieć rewolucja francuska :)

      Usuń
    14. lucha,jak mi napiszesz wiersz, to Ci podpowiem:PPP

      Usuń
    15. przed czem
      dinozaurami?
      sporawo

      Usuń
    16. ino nie pblikuj
      wypre sie :D

      Usuń
    17. zachciało mi się :D
      wyszło mi że masz 1928 lat ;D

      wolę zgadywać torebki :p

      Usuń
    18. skończone :)

      jeszcze konkurs na bilet został

      Usuń
    19. ej nie
      1793/12- 149 z hakiem- miesionce
      do czego mam je dodać??

      nie w chustkę mi nie wychodzi nic ze sęsem :)

      Usuń
    20. na górze fjołki, na dole róże
      i tak wszyscy wiedzą, że się w Gadze durzę :p

      Usuń
    21. podoba mnie siem:)))

      Usuń
    22. starałam się, tydzien medytowałam, żeby znaleźć odpowiedni wydźwięk!

      Usuń
    23. luchenko, wydaje mnie siem, że tym pienknym wierszem powinnaś zaczynać sfoje wpisy na wszystkich blogach!!!:P

      Usuń
    24. ja za skromnam jest, by się swom poezjom chwalić:|

      podpowiedź!

      Usuń