piątek, 15 lutego 2013

dziewczyna

Była sobie piękna dziewczyna. Młoda, odważna, mądra. Dziewczyna miała marzenia i piękne imię. Cały jej posag.
Mieszkała w chatce. Chatka skromna była, tynkiem odpadała..
Śmiech tym u rówieśników wywoływała.
Oni w pałacach mieszkali.
Dziewczyna zrozumieć nie mogła, czemu się księżniczką nie urodziła, W krynolinach by chodziła i swój pokój by miała...
Dziewczyna za to miała ogród.  I las. i krzaki  i powietrze... i wyobraźnię.
I jedno co postanowiła, to dzieci mieć i je mocno kochać.
Dziewczyna do tej pory nie wie jak to zrobiła, że dzieci urodziła, studia skończyła bez wsparcia. No nie do końca.
Bo faceta mądrego sobie upatrzyła. On dzielił dzielnie ten stan.
Dziś dziewczyna po długiej tułaczce mieszka w pałacu, o jakim marzyła w swych młodych latach.
Ma dzieci.
i Męża.
i psa
 i raka.
To co... Rak i tak nie wygra z Dziewczyną..
tym bardziej jakaś (pi pi pi) (ot, to taka wspomnieniowa dygresja)

119 komentarzy:

  1. piękna bajka i z dobrym zakończeniem :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pierwsza!
      Lucha druga,
      gaga trzecia

      no dziewczynki lojalna jestem :)

      a Ty ostre szmatami się nie przejmuj!!!

      Usuń
    2. dzienki viki:)
      warto s Tobom współpracować:)))
      gaga

      Usuń
  2. Bojowa postawa godna najdzielniejszego wojownika.


    OdpowiedzUsuń
  3. Druga!
    szmaty bezsilne przy takie j sile som
    a na te chwile sie umawiamy, ze raka juz nie masz :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobra
      mogie byc czydziesta dziewionta, tez fajnie :(

      Usuń
    2. rybcia- oddaję Ci moje pierwsze !!!
      tylko się nie smuć:*

      Usuń
    3. ech
      ja to umiem wzbudzic litosc :P
      udawalam :P

      wzruszonam w kazdem razie, chlip, chlip

      Usuń
    4. normalnie bez kolejki wchodzompan tu nie stał

      Usuń
    5. a nie prawda , ja stalam juz od czech dni!!
      Lista spoleczna obofionzuje

      Usuń
    6. same stujki
      a ta lista to poznajomosci mi sie widzi

      Usuń
    7. takie czasy, bez znajomości ani rusz..
      ;)

      Usuń
  4. Miłego dnia Walczącym i Pozostałym

    Ja też sie ide z harówom zmierzyc, ale dopiero po 11 :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ostre, tom szmatom to wytrzyj podłogie po sfoim kondlu!!!
    Ty jezdeś jak kobieca wersja imienia mojej syny!!!
    i tak czymać
    :DDD]
    gaga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po kundlu to ja ładną mopą podłogę traktuję

      Usuń
  6. Ostra Tys naprawdę ostra jesteś no i dobrze tak trzymaj ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak brzytwa (to była rybeńka)

      Usuń
    2. no w poście sama o mnie tak smarowałaś

      Usuń
    3. AA
      jak znam siebie i ciebie to na pewno tak bylo...:P

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. jest sobie piękna dziewczyna. Młoda, odważna, mądra.
      :DDD
      ♥♥♥♥♥
      gaga

      Usuń
    2. i ma pienkne, muode, odważne i mondre koleżanki! :)

      ostre- nie wiem o co cho z tą szmatą, ale rozumiem, że potraktowałaś ją jak raka? WON !? :*

      Usuń
  8. gaga! no co? nie można? i tak się hamowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. O! Skąd ja znam taką historię? ;) Buziaki:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co ty z tym zakazem wjazdu??

      Usuń
    2. jak byłam bardzo młoda, to taki znak miałam przyklejony do drzwi od mojego pokoju:)
      gaga

      Usuń
    3. ale Amriczek nasz chyba juz wyrosl z takich mlodzienczych klimatow?
      czy nie?

      Usuń
  10. Dzień dobry, Ksiezniczko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. aaa rozumiem ze ta scierka nie ma pojecia o blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ścier jest pełno- to tu to tam, człek się czasem potyka. Ważne by się nie przewracać.

      Usuń
  12. baśnie charakteryzujom siem szczęśliwym zakończeniem (dla głównego bohatera) i zwycienstwem dobra nad złem, wienc finał tej historii może być tylko jeden:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a rudej czeba wierzyć, bo siem zna!!!
      gaga

      Usuń
    2. i żyli długo i szczęśliwie..

      Usuń
    3. i ja tam byłam, miód i wino piłam...

      Usuń
    4. a co przezylam wam opisalam

      Usuń
    5. Chociaż od miodu głowa bolała ;)

      Usuń
    6. sfienta prawda

      ale ja jestem AA
      nie pije od 3 dni...

      Usuń
    7. rybcia, wszyfke masz?

      Usuń
    8. gaga, mam
      po prawej stronie
      port sie nazywa :P:P:P

      Usuń
    9. rybeńko!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
    10. :*
      lubiem ciem zaskoczyc :)))))

      Usuń
    11. chyba muszem usunońć o wszyfce...:PPP

      Usuń
    12. przysiegam ze jak to zrobisz przez tydzien sie do Ciebie nie odezwe!!

      Usuń
    13. i tak zamilniesz
      na tydzien
      bądź dwa

      Usuń
  13. dzielna dziewczyna, dobrze, że są takie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnóstwo takich Dziewczyn istnieje.
      ja miałam szczęścia mnóstwo i mam nadal

      Usuń
    2. istnieją też dziewczyny głupie, strachliwe i z imieniem takim sobie. ale też miewają szczęście :)

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. no dooobraa
      ja wprawdzie nie pije, bo switem bladym jade...
      ale troszke poimprezowac moze moge?

      Usuń
    2. to może soku z żuka?

      Usuń
    3. jak obejrzę to poleję

      Usuń
    4. ja chyba bede patrzyla w niebo
      chce stawic czola katastrofie

      Usuń
    5. siedz
      ja sie raczej poloze
      s Wami

      Usuń
    6. ja wypiwszy nalewkę prawie leżę. ale ciasto mi sie piecze, zapraszam na zdrową szarlotkę :)

      Usuń
    7. bo ziarna ma w sobie - otręby, siemię, mąkę żytnią...

      Usuń
    8. dokąd się wybierasz na te deski? alpy, aspen, gstaad?

      Usuń
    9. aspen brzmi dobrze, nie? znam kogos kto byl :))
      ale Alpy po prostu

      Usuń
    10. hmm, ja nawet nie znam :))) ale alpy też brzmią :)

      Usuń
    11. juz znasz!
      znasz kogos, kto zna kogos kto tam byl :)))))

      Usuń
    12. powiało światem :) szerokim...

      Usuń
    13. a tak naprawde to swiat maly jest
      i moze zaraz cos pierdyknie w nas?

      Usuń
    14. a o której ma pierdykać?

      Usuń
    15. kocham Was WSZYSTKIE
      jusz siem pożegnałam:(((

      Usuń
    16. lepiej dostać meteorem
      niż pożegnać się nie w porę :)

      Usuń
    17. skoro tak, to jusz nie sprzątam

      Usuń
    18. ale moze uda sie to jakos przesunac o kilka dni?
      co?

      Usuń
    19. no to chyba nie pierdykło.

      Usuń
    20. poczekajmy do konklawe ;p

      Usuń
    21. lucha, myslisz ze pierdyknie na konklawe?

      Usuń
    22. eeeeeee
      pic na wodem, fotomontaż
      odwołujem wszystko

      Usuń
    23. lucha sprzontac, ja pakowac, reszta cieszyc sie zyciem!

      Usuń
    24. pamiętaj o ciepłych majtkach!

      Usuń
    25. ostra miala mnie pozyczyc
      ale oglonda sok i nie wiem, czy zdonzyla uprac

      Usuń
    26. wywietrzysz po drodze - będzie alpejska świeżość...

      Usuń
    27. majtki mam ci pożyczyć?

      Usuń
  15. nie kumam, o jaką szmatę chodzi?

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie osobiście nie pasuje do księżniczki dygresja o szmacie...

    OdpowiedzUsuń
  17. :)
    Ostre - Dziewczyna w Pięknych Pantofelkach :)

    OdpowiedzUsuń