sobota, 16 lutego 2013

przerwa


Udanego weekendu!
w końcu końców koniec świata tuż tuż..

69 komentarzy:

  1. jka też się nie zgadzam
    hola hola!!
    kto tu wyjeżdża?
    a w ogóle to preczytałam tytuł posta PIERWSZA :P:P:P

    OdpowiedzUsuń
  2. dzień dobry. odpoczywam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzień dobry.
      a ja wręcz przeciwnie. sprzątanie czeka.

      Usuń
    2. ostrusiu, wybycz siem do imentu:PPP

      Usuń
    3. ruda, a czy to sprzontanie jeść Ci woła?
      niech poczeka..:P

      Usuń
    4. ruda https://www.facebook.com/photo.php?fbid=372503496190418&set=a.131241226983314.27665.131239333650170&type=1&theater

      Usuń
    5. W 100% się zgadzam Ostra z Tobą ! Nie marnuje więcej życia :)

      Usuń
    6. :DDD
      Senyszyn ostatnio "Tylko idiota ma porządek, geniusz panuje nad chaosem"

      Usuń
    7. ostre - do błysku i PPD mi baaaardzo daleko.

      Usuń
  3. nie strasz, nie strasz ;)
    ten koniec świata też przezyjem.
    odpoczywaj, ja tez mam plan na sobote ale siem wstydzem napisać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. no nareeeeeszcie:))))

      Usuń
    2. spacer pierwszy po 3 tyg zaliczyłam

      Usuń
    3. szkoda tylko, że słońce nie raczyło wyjść ci na spotkanie.

      Usuń
    4. ale sarny widziałam!

      Usuń
    5. a ja dziś akurat nie widziałam. a widuję je codziennie na polu za moim ogrodzeniem. może dziś wybrały się w gościnę do ciebie.

      Usuń
    6. a ja, jak byłam rano s mojom suniom, to widziałam...psy!
      no i co Wy na to???

      Usuń
    7. wrócą, bo sierściuch je pogonił

      Usuń
    8. gaga - rewelacja! ja dziś psów nie widziałam.

      Usuń
    9. Ja na szczęście tez nie ;P

      Usuń
    10. ruda, wcale siem nie dziwiem, że ich nie widziałaś...
      przecie wszyscy wiedzom, że ony to rzadki widok:P

      Usuń
    11. jak kupowaliśmy dom, właściciel zachwalał: cisza, spokój, nikt w pobliżu nie ma psa. i tak jest do dziś. same koty wokół.

      Usuń
  5. Spacer rewelacja. Szkoda, że pierwszy od 3 tygodni. Sarny widziałaś. To musiał być piękny spacer.
    Odpoczywaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no, bo jakoś tak ostatnio chorowałam... i sił mało przez to miałam. niestety

      Usuń
  6. help
    rodzinna tragedia! zmywarka zastrajkowała...

    OdpowiedzUsuń
  7. o kurcze, bez zmywarki?? :( zleć naprawę i odpoczywaj kochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie
      załamka
      a jutro niedziela...

      Usuń
    2. a nie ma jakiegos pogotowia zmywarkowego?

      Usuń
    3. no nie..zostały dłonie
      moje :(

      Usuń
    4. podczas zmywania różne pomysły do głowy przychodzom

      Usuń
    5. fakt- by posprzątać na suszarce :P

      Usuń
    6. ja w zapasie mam naczynia jednorazowe, więc gdyby nastała taka konieczność, to ich użyję ;)

      ale serdecznie współczuję

      Usuń
    7. prawda? poważna sprawa...

      Usuń
    8. przy zmywaniu można śpiewać...

      Usuń
  8. idem robić tatar- może syna przyjdzie?

    OdpowiedzUsuń
  9. normalnie nie wierzem-taka wczesna godzina i wszystkie ludzie jusz śpiom???

    OdpowiedzUsuń
  10. dzień dobry
    witam w drugim dniu przerwy:)

    OdpowiedzUsuń