niedziela, 17 lutego 2013

koci dzień


Ponoć dziś jest dzień kota.
Ja zawsze psiara, no ale trzeba być otwartym na świat i różne dziwactwa ;)
Tak więc w kocim temacie mamy
Kota Filemona i Bonifacego

oczywiście przemyciłam psa
o... z tą pozycją się zgadzam- spanie na piecu


Kot w butach


Kot Shreka


no ale mój pies też często taką minę ma

Kot gagi- co myszuf nie trawi



Kot z serialu

Mamy jeszcze Garfielda. To ważny kot, bo go lubił mój chłop. Komiksowo oczywiście. Nawet mu kiedyś zeszyt w Garfieldy zdobyłam :D



Znam jeszcze Kot Gdusia,
Kot Lamia

Coś pominęłam?
No tak, dzięki gaga
Kot Gargamela

No i Viki oglądała Toma i Jerrego

a ktoś zna tego kota?
bo ja nie...


no a w tego kota... chętnie bym się zamieniła...


schronienie ma wspomnienie z Alicją
w krainie czarów
                                                        i ponoć Cheshire Cat jest bardzo ważny
fakt?


Anna M. jako inteligentna bestyja mądrego kota podsunęła.
Kot Schrödingera
Ktoś go widział?


Kot Simona
Ponoć Ruda i Lamia go zna


a to kot dla Rudej
może egzamin zda

Ktoś ma doła?
Lamia na pewno nie ma, bo Maru zna









63 komentarze:

  1. tu żem piersza!!!
    ostre, a Gargamel???

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze coś by się znalazło:)
    ja tam lubię wszystkie futra:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jestem kociarą- mam trzy koty i trzy ...szczury,uwielbiam koty, głaskanie ich mnie niesamowicie uspokaja i koi nerwy , a mruczenie usypia !!!! zaznaczam ze nie jestem starą panną ;-***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale jak kot ze szczurem żyje?

      Usuń
    2. wychowuje je wszystkie od "noworodka" że tak powiem razem.Śpią wszystkie na łóżku,zwinięte w kłębki,szczury wtulają się w kocice i szukają ciepła a one to akceptują z rozkoszą.I to się nazywa AKCEPTACJA BEZ WZGLĘDU NA RASE-uwielbiam na nie wtedy patrzeć...
      zdróweczka życze,jak uchwyce fajną scenkę na fotce to podeśle napewno !!!

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. że niby mnię?
      walczę z futrem, które jakos za ciemne jest, próbujem rozjasnic.

      Usuń
    2. no gdzie Ty siem wuóczysz całe dnie!?

      Usuń
    3. trochem siem szwendam, trochem zabawiam mamę (na czas pobytu taty w szpitalu mieszka u nas), trochem pracujem, ale poprawiem siem.

      Usuń
  5. witam:)
    ale fajny post :)
    jeszcze to :
    https://www.google.pl/search?q=tom+i+jerry+bajki&hl=pl&tbo=d&rlz=1C1GGGE_plPL473PL473&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=U7UgUfO2N6uP4gSG8oHQAg&ved=0CAoQ_AUoAQ&biw=1680&bih=916

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostre, i jeszcze elemelek

      Usuń
    2. lubię takie brutalne bajki :P
      dzięki ostre :)

      Usuń
    3. gaga- że go kot zjadł?

      Usuń
    4. ostre, przeca jest taki wierszyk:
      ras kotelek-elemelek
      znalas w polu kartofelek.
      nie za duży, nie za mały
      do jedzenia doskonały

      nie pamientasz?

      Usuń
  6. hmm, ciekawe czy Tomasz Kot też dziś świętuje?

    OdpowiedzUsuń
  7. ostre, jak bendzie dzień psa, to se poszalejemy, co nie?

    OdpowiedzUsuń
  8. w księgarniach można siem natknąć na kota Simona i chyba robi całkiem niezłom karierem.
    a mnie siem ostatnio spodobał niejaki Pusiaczek z filmu "Frankenweenie", ale to nie był dobry kot.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobre koty to som s centralnej Polski, z miasta Łodzi!!!

      Usuń
    2. gaga - od wczoraj dużo o tej Łodzi w tv mówiom i ja nie wiem, czy koty tak dobre...

      Usuń
  9. Cheshire Cat! Najważniejszy!

    OdpowiedzUsuń
  10. No i Kot Schrödingera - choć hipotetyczny, to jednak ujmująco kwantowy...

    OdpowiedzUsuń
  11. a tak w ogóle to bym chciała takiego rudego kociaka, nawet był jeden u nas na chwilem, ale nie przeszedł rozmowy kwalifikacyjnej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostre, :********

    jak sie ma kota to sie ma tak:
    http://www.youtube.com/watch?v=w0ffwDYo00Q


    jeste jeszcze kot Maru - dobry na doły
    http://www.youtube.com/watch?v=08pVpBq706k


    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. schaba w panierce
      mniam
      nie jadłam od roku!

      Usuń
    2. zapiekanka makaronowa w piekarniku dochodzi.

      Usuń
    3. kurczaczek się piecze

      Usuń
    4. a ja babę ziemniaczaną ku radości wszystkich popełniłam
      mniam

      Usuń
    5. kurczę w kapuście kiszonej, duszone pyry.

      Usuń
    6. futi, kurczaka robisz s przepisu viki?
      :PPP

      Usuń
  14. Ostre, ale powiedz, że jesteś psiarą, która pilnuje pieskóf na spacerku, pleaseeeeeeeeeeeeeeee :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wczoraj niedaleko mnie policjanci zastrzelili rottweilera, który samotnie zażywał spaceru. ktoś zadzwonił na policję, pies rzucił się na patrol, poważnie raniąc w nogę jednego policjanta, psa nie udało się odgonić, wypłoszyć strzałami w niebo. właścicielka przyznała, że często wypuszczała go samego. aż strach pomyśleć, co mogłoby się stać, gdyby nie spodobało mu się jakieś dziecko.

      Usuń
    2. przecież to groźna rasa

      Usuń
    3. widocznie według właścicielki nie, skoro pies sobie biegał po osiedlu sam, bez kagańca.

      Usuń
    4. bo właśnie nie lubię takich sytuacji, koleżankę pogryzł mały kundelek,
      lubię pieski, pod ochroną właściciela ;)

      Usuń
  15. Koty dzisiaj w siódmym niebie.

    OdpowiedzUsuń
  16. No dobra....Nikogo nie ma, więc do jutra
    PA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no co !
      musiałam trochu popracować

      Usuń
    2. bendem czymać kciukasy, a Ty siem zamelduj, jak wrócisz!!!
      wszystko bendzie OK !!!
      :DDD

      Usuń