czwartek, 21 lutego 2013

piątek się zaczyna

czas zasmakować
czerwonego wina

no dobra, jeszcze chwila...

3...2...1.....

Dziś się trochę sposiłkuję innymi mądrymi głowami i piórami.

Wypijaj kieliszek czerwonego wina do obiadu, jeśli chcesz mieć zdrowe serce, jasny umysł i zachować młodość jak najdłużej. Gdyby kupno czerwone wina trunku wymagało recepty, lekarz mógłby ją wypisać z czystym sumieniem! Skąd biorą się właściwości zdrowotne czerwonego wina?

Chcę być młoda, 
zdrowa, 
błyskotliwa, więc...

zdrówko!


Chwila...
zapraszam do poprzedniego posta :P

51 komentarzy:

  1. czekałam i się doczekałam!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale Ostre - dzisiaj czwartek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam a gdzie Gaga ? Gagaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdusia, no jezdem
      co siem stało?
      gaga

      Usuń
  4. ale numer krasnoludki zrobiły:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. krasnoludku:P
      daj znać, ok?:DDD
      kciukasy som zacisłe!!!
      gaga

      Usuń
  5. jak to piątek? przespałam dzień???
    Pozdrawiam i miłego czwartku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Otoz to, moze udaloby sie wmowic ludziom ze dzis piontek
    Te biedne krasnale, one czwartkowy smarowaly a tu siem omsknelo
    Dusia zaliczylas podiuma w pionek nie startujesz:-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostre- za duże buty włożyłaś....Ładne są.
    Leczniczo pije się winko 1 lampkę dziennie, bo to przecież alkohol...

    OdpowiedzUsuń
  8. co jest???
    gaga

    OdpowiedzUsuń
  9. już trzeba pić? rano nie mogłam, bo za kółko wsiadałam, ale teraz w zasadzie już mogiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ruda, najsampierw czeba ustalić, czy dzisiaj jezd czfartek, czy piontek, bo zdania som podzielone:P
      gaga

      Usuń
    2. mnie i czw i pt odpowiada.
      a wy dziś nie w kinie?

      Usuń
    3. nie, bo ostre kazała mi ślinić koperty, no to śliniem...:P
      gaga

      Usuń
    4. odwodnisz siem, musowo trza coś wypić.

      Usuń
    5. we fabryce żem:P
      gaga

      Usuń
  10. ostre - zgłaszam reklamacje. wypiłam do obiadu pół lampki czerwonego wina i dosłownie ścięło mnie z nóg. umysł co prawda nadal jasny, ale nogi jakieś cienżkie. no to sobie poleżem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może zdejm kozaki...
      gaga

      Usuń
    2. ha ha ha!
      a myślałam, że zasugerujesz, że kieliszek za duży.

      Usuń
    3. no i stało siem. wino + kocyk + cisza = dżemka.
      i jest foch, bo kapuśniak ze żeberkiem i chlebem to co to za obiad? a ja przespałam chwilem ugotowania ziemniaków i takowych nie było. fstyd!

      Usuń
    4. uuuuuuuuuuuuu
      to siem teraz musisz starać...:P

      Usuń
    5. nooo, z nowym autem mogiem siem pożegnać.

      Usuń
    6. ruda wiosna idzie
      po co ci auto

      Usuń
    7. czasami lubiem tyłek sobie gdzieś podwieźć.

      Usuń
  11. Ostre na zdrooooowie!:)(ostro na zdrowie:) tak czy inaczej -> zdrówko:) Swoją drogą ja ostatnio pisałam winko z samą Anią M i wyszło mi to zdecydowanie na zdrowie:)Mar

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko mam mały problem...z tym piątkiem :P

      Usuń
    2. a piatek juz za 4 godziny !

      Usuń
    3. ino chwila... ale ja sobie weekend wydłużyłam:P

      Usuń
  12. Zdrówko, ja sie chyba też dziś napijem:D

    OdpowiedzUsuń
  13. gaga - ale macie fajny, nowoczesny szpital. szkoda tylko, że niedziałający.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tv pokazywali jakiś ogromny łódzki szpital pobudowany z miliard zł, z super wyposażeniem, ale stojący bezużytecznie. zabrakło jakiejś kwoty do wykończenia i sprzęty stoją niewykorzystane, m.in. do rezonansu.

      Usuń
    2. może chodzić o szpital na Czechosłowackiej...

      Usuń
  14. czerwone wino, czerwone szpilki - pasja! cała Ostra!

    OdpowiedzUsuń
  15. zmęczyłam siem
    pracom
    domowom
    pracowom.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziewczyny, ale wiecie co?

    za chwilę piątek!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kcem piontek o 17:00

      Usuń
    2. już za chwileczke juz za momęcik
      piontek z pankracym zacznie się kręcić

      Usuń