poniedziałek, 21 lipca 2014

wróbel

czyli przygód kilka wróbla ćwirka.


 Podróż komunikacją publiczną stanowi dla mnie niemałą atrakcję.
Wczorajszy powrót miałam w towarzystwie starszej pani. niesamowicie wysokiego młodzieńca z wąsem i plecakiem Harrego Pottera (poziom minus 1 był  ukryty, to fakt), młodą kobietą bardzo wyraźnie ustosunkowaną ho (wiem, że to nie jest reguła, ale czasem się zastanawiam czy to ma coś wspólnego z genami), arabem i panią zdecydowanie podwójnych rozmiarów, która miała wykupioną miejscówkę akurat obok mnie.
he!
Arab obpalił laptopa, podłączył do niego komórkę i...wyszedł.
 Zniknął na długooo.Wyobraźnia, nerwowa analiza... w dzisiejszych czasach to wcale śmieszne nie było.
Co do mojej towarzyszki to jakoś tak pecha miałam w obie strony co oznaczało, żem jechała jak sardynka a przecież sama drobniutka nie jestem. Żeby było jasne.. wiem, że otyłość nie jest tylko skutkiem zaniedbania, że powodów jest tysiące, może sama niedługo będę taka .. ale czy nie powinno być tak z dobrego smaku, że jednak taka osoba ma obowiązek wykupienia podwójnego miejsca?Wiem, że linie lotnicze jakieś tam juz coś takiego praktykują.. Może choćby 1 klasa była jakimś rozwiązaniem..
nie wiem. Społeczeństwo rośnie na potęgę a pociągi wciąż te same..
Ta sytuacja nie stanowiła komfortu dla nikogo.

A poniżej wersja oficjalna na youtube :)






32 komentarze:

  1. uffff :DDD
    wersja oficjalna do pientuff nie dorasta wersji nieoficjalnej!
    nie te emocje, nie ta ekspresja, nie takie zaangażowanie, nie te środki wyrazu, nie ten układ choreograficzny !
    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. to Lola z Tobą wracała? ;PPPP

    OdpowiedzUsuń
  3. ja słucham innej wersji. Arab sie znalazł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaka radość na me lica wstąpiła na jego widok...:))

      Usuń
    2. Nawiasem skąd ta inna wersja?:))

      Usuń
  4. nawet siem ze mnom nie pożegnauaś !
    foch
    :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sie jeszcze z tobą nie żegnam!

      Usuń
    2. bo byłaś w odmiennym stanie świadomości ;P

      Usuń
  5. Oj Viki ma rację,oryginał nie umywa sie do Waszego wykonu!!!
    a choreografia była idealna i te ruchy:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. plbus się skurczył! jechałam nim raz na początku jego istnienia i było super,a teraz nie wiem jak składają się ludzie z długimi nogami,żeby zmieścić się!
    i nie wiem kto jechał! do-było pustawo,spałam na dwóch fotelach,z-przeklinałam sałatkę ryżową i znieruchomiałam w jednej krzywej pozycji na trzy godziny żeby dojechać,z treścią w żoładku+jakieś wstrętne wyziewy z klimatyzacji,uchhh....a w Toruniu zamiast ulgi powitał mnie afrykański tropik...na szczęście w kiosku był lokomotiv;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też to zauważyłam, siedzenia ciaśniutko
      a może to to żarełko u ryby...?:P

      Usuń
    2. No to juz znam przyczynę!
      Wiecej nie gotuje!

      Usuń
    3. Ostra,a kto mnie zmuszau do jedzenia wczorajszej sauatki przed podróżą? łakomstwo i pyszna sałatka wołało zjedz mnie zjedz mnie;)

      Usuń
    4. a bigos od Sollet???
      no o makaronach z kilkoma sosami nie wspomnę :DDD

      Usuń
    5. Basia masz coś do sałatki ryżowej??
      może za mało czosnku??

      Usuń
    6. tak pomyślałam, że nie zostawisz tej sprawy samej sobie, Mamma :)

      Usuń
    7. a ja czułam, że zamiast 3 ząbków czosnku miałam dać 13 ;)

      Usuń
    8. to TO byu ryż ???????

      Usuń
    9. A czy cos tam było nsprawdę?
      Ryż był makaronem
      Ryba kobieta
      Kobieta wiedżma
      Kawa widelcem..

      Usuń
    10. jeszcze mi powiedzcie że se ryżu nauożyłam a żaruam makaron????:PPPP
      to jak miał mi żołondek nie zgupieć,pytam???

      Usuń
    11. A kto tam normalny był?:)))

      Usuń
    12. sąsiad. Dlatego nie wstąpił, choć go zachęcałyśmy :) :) a w sumie to jego kaloryfer i klatę :) :)

      Usuń
    13. to byli ogrodnicy Dziefczynki :))
      ale ciasteczka:PP

      Usuń
    14. ten o 3 nad ranem to ogrodnik? to by była niezwykła miłość do pracy :)

      Usuń
    15. aaaa ten:))) to zdecydowanie był czipenshydraulics :)))

      Usuń