wtorek, 14 października 2014

Kiedy umrę

Kiedy zginę..
Kiedy już nie będzie mnie...

Nikt baneru nie wywiesi,
 nikt miasta kwiatami nie obsypie,
 może ktoś na swojskim forum internetową świeczką łypnie,,
jak będę na tym forum aktywna.

nikt się do księgi nie wpisze,
 nikt nie pobije,
 nie pokłóci
szat nie porwie

nie wyzna miłości jako nieznajomy..

umrę i zniknę.

Ot, to tylko zwykłego człowieka są zdolności....

i dzień się obudzi, autobus pojedzie,
 w fabryce człek listę podpiszę.
 I tylko najbliżsi łzy ronić będą ukradkiem
 znajomi mą śmierć będą nosić niczym sensację

a obcy atrakcję..

tyle warte jest nasze życie.

amen

28 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. bo trudno sie nie zgodzic. Moze genotypu kawaleczek zostawimy...

      Usuń
  2. Póki żyjemy warte jest WSZYSTKIEGO i jest NAJWAŻNIEJSZE. Może tego się trzymajmy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś dziwnie mało mnie obchodzi ta cała celebra po.
    Skupiam się na tym, co tu i teraz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olguś - mnie sytuacja po też niespecjalnie interesuje.

      Usuń
  4. Ostrusiu, miejsce w sercu ważniejsze niż banery i cały ten szum;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz jakby mnie moja obchodziła mniej..

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja długo się bałam śmierci (jestem z tych zdrowych) w pewnej chwili przestałam się bać. Wiem kto mnie odbierze jak ta chwila nadejdzie. Najważniejsze pomniki stawiamy sobie za życia w sercach tych, którzy nas kochają. Jak na moje mogliby mnie spalić i rozsypać mogliby na ogródku, bo lubię tam być), przynajmniej nie musieliby wydawać kasy na pomnik. I tak się spotkamy i tak prędzej czy później.Ja to już wiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kwestii pochówku to moje marzenie....:)))) zostać w ogrodzie :)

      Usuń
    2. Zgadzam się, zostaniemy w sercach, potem się spotkamy, a Ty Ostra musisz mieć piękny ogród. Już zazdroszczę :))

      Usuń
    3. :))))) nieważne jaki wazne ze mój :)

      Usuń
    4. Ostrej ogró jest niezwykły:))

      Usuń
    5. To jest najlepsze określenie :))

      Usuń
  7. Ha!
    czyli sensacja się szykuje?
    Ale musisz przed mn,ą zdążyć, to ja ci kochana taka rozpacz medialna zgotuje, że HO HO HO!!
    a jakbyś liczyłą na śmierć gwałtowną i niespodziewanom - to zapomnij :PPP

    OdpowiedzUsuń
  8. Banery to oklepane trochę już. Czerwone boa pozawieszamy:P

    OdpowiedzUsuń
  9. "UBYŁO NAM
    UBYŁO
    CHOĆ KAŻDY PRZEWIDZIEĆ MÓGŁ
    ŚMIERTELNA DO ŻYCIA MIŁOŚĆ
    ZWALIŁA I CIEBIE Z NÓG

    ŚMIERĆ SIĘ LUDZIOM PRZYTRAFIA POTOCZNIE
    UMIEMY UŚMIECHEM JĄ ZBYĆ
    TERAZ… PO PROSTU ODPOCZNIESZ
    TYLKO NAM
    BĘDZIE TRUDNIEJ ŻYĆ

    TROCHĘ PRAWDY ZE ŚWIATA UBYŁO
    ŻAŁOBA PO TOBIE MA KOLOR JARMARCZNYCH TĘCZ
    WIARA
    NADZIEJA
    MIŁOŚĆ
    ŚPIEWAJ, KOCHAJ, SMUĆ SIĘ I MĘCZ

    NAS NA TO.. JUŻ NIE STAĆ
    BYĆ CZŁOWIEKIEM
    I NA TYM POPRZESTAĆ

    /Jonasz Kofta,{Epitafium dla Luisa Armstronga}/"

    A we mnie zostanie dziura.
    Boś mię bliska, kobieto.
    I tak to.

    Całuję:***

    OdpowiedzUsuń
  10. motyli-szept.blog.pl/ - tu znalazłam...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnia wola,rzecz święta mmmm możemy coś nawymyślać:p

    Ostra w ogródku byloby cudownie ♥

    OdpowiedzUsuń