czwartek, 9 października 2014

moje życie

Będzie takie jak mi się podoba,
 będę robić to na co mam ochotę i kiedy mam ochotę
czasem muszę robić coś,  jak ochoty nie mam
Jestem taka albo taka

I wara innym od mojego gniazda!

Zawsze budziły we mnie zdziwienia interesowanie się życiem innych
to tylko wstęp
ocenianie życia innych
to już .. (wpiszcie sobie odpowiednie słowo)

a ona zrobiła tak, a powinna nietak..

HELLLP

Niech każdy dba o swój ogródek i wara od innych!
Jakoś tak mam że działąm pod prąd, stąd często sie o takie wariactwa ocieram.

No chyba ze trzeba komuś pomóc, kto o tą pomoc prosić nie bardzo umie...

Fajnego weekendu!
 Na drzewie, w rowie, pubie, kościele, basenie czy kosmosie..


Moja rada- kto chce niech wykorzysta
musu nie ma

znajdź sobie zajęcie :)

20 komentarzy:

  1. Ostra, ktoś Ci znów zalazł za skórę?
    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie trenujesz :p

    ....ja też lubiem pod prond :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noooo... byle nie taki jak w Dunajcu w głównym nurcie, bo to już jest przesada

      Usuń
  3. siostra, ja się tak z Tobą zgadzam że juz wypociłam posta w temacie, na jutro będzie:)))
    poza tym, chyba muszę z tobom pogadac

    OdpowiedzUsuń
  4. Podpisowuje sie pod kazdym Twoim slowem. Nie rozumiem co komu do temu jak chalupa nie jego.

    OdpowiedzUsuń
  5. hmmm

    ale ja lubiem Tfój ogródek :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz, ze jeszcze mam maliny?:) Aha... i wczoraj cały dzien śpiewałam barke... ciekawe dlaczego?:P

      Usuń
  6. Właśnie tu wlazłam bez pukania w dodatku. Chyba na drutach zaczną robić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziesz nadziewać na druty?

      Usuń
    2. Jeśli wcześniej nie wygonisz mnie widłami ze swojego ogródka, to może i kwiatka drucianego zrobię:) A nadziewać na druty to mogę grzybki:P

      Usuń
    3. Grzybki to mozemy wciągać :)

      Usuń
  7. Od pewnego czasu mam wyłożone na zdanie innych na mój temat... a kiedyś wręcz przeciwnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to Aniu. Też kiedyś trzęsłam portkami, bo co inni powiedzą. W tej chwili mogą mnie w te portki cmoknąć albo odwrócić głowę jak się coś nie podoba. To moje życie i to ja mam być z niego zadowolona a nie jakieś obcoki... Z drugiej strony jacy ci Wtykacze Nosów Wnieswojesprawy muszą mieć smutne i nudne życie, skoro wolą się zajmować czyimś a nie swoim...

      Usuń