czwartek, 2 października 2014

warsztaty terapeutyczne

Refleks mam nieźle opóźniony...

Właśnie do mnie dotarło, że mój organizm potrzebuje psychoterapii i ja realizuję to zapotrzebowanie. Nieświadomie, że właśnie takie źródło to ma...
No bo nie od dziś wiadomo, ze dla osób niepełnosprawnych od lat jako pomoc terapeutyczna organizowane są różne warsztaty, mitingi.
 Ludzie malują, kleją, rysują, rzeźbią, tańczą...

Odkąd mój organizm pozwolił mi mocniej na nogach stać właśnie w taki wir wpadłam i zaliczam niczym harcerz kolejne sprawności.

Ostatnio... mimo, ze cierpliwość i manualność nie jest moją mocną cechą zaczęłam kleić, malować i takie tam..
Terapia gwarantowana!
Nieważne co zrobię, ale, że robię!

Jeśli nadal ktoś nie może sobie w chorobie znaleźć miejsca- polecam choćby właśnie decupage.
Ja. Antytalent.
serio

Kilka pierwszych "dzieł" 

pierwsze słoiki :)


mydełka- można używać :)

stare pudełko
nowe pudełko :)

43 komentarze:

  1. Ostra!! jestem pod wrażeniem!
    ale,że Ty to tak sama?? BOMBA
    a te okulary pokaż jeszcze:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze mam mam koncepcji na okular- czekam na natchnienie.
      Ja, Artystka :P

      Usuń
    2. a warsztaty z tańca? som jakies zdjecia? :PP

      Usuń
    3. hmmm....a jakas dostępność nich:D :D

      Usuń
    4. no tak mi się te słoiki i pudełka podobają,że napatrzeć się nie moge....sama bym odświeżyła kilka moich :)

      Usuń
    5. dostępność indywidualna :)
      mam jeszcze trochę innych dzieł, ale z racji przeznaczenia muszą pozostać w ukryciu :P
      To do dzieła!

      Usuń
    6. sklep internetowy zakladaj!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
    7. gioopia
      ja moge byc w departamencie sprzedazy:DD

      Usuń
  2. a ta butla na końcu to wino dla wzmocnienia natchnienia? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pacz jaka bystra... to butla do wina w trakcie metamorfozy :)

      Usuń
    2. :) czyli jest coś na rzeczy :)

      Usuń
  3. mnie szczęka opada jak nieprzymierzając truposzowi, bez podwiazania nie pojadę dalej!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo Ostra! Jestem pod wrażeniem :)
    Śliczności!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne cudenka!!! I Ty mowisz, ze nie masz talentu?
    A skad czerpiesz wzory? czy sama wymyslasz?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem! Ogromnym:)
    Przez chwilę mi nawet nikła myśl przemknęła, że może ja? Na szczęście już uleciała:))

    OdpowiedzUsuń
  7. cuda, panie, cuda!!!
    pudełko bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostra, ale Ci cacuszka wyszły :)))
    Przepikne wręcz :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Tej, fajne to! i ładne! rób, a potem mi wyślij:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. tesz bym kciaua takie cudeńka robić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to trzeba nabyć klej, lakier, serwetkę, grunt i może jakąś farbkę na start. Zresztą... są takie zestawy startowe .
      GO ON!

      Usuń