wtorek, 30 września 2014

biorę rozwód

z doktorami!

Dzisiejsze latanie , czekanie, denerwowanie, konsultowanie.. kompletnie mnie wyprało.
Bo i jak inaczej gdy doktor który  już raz oglądał, na innym sprzęcie oglądając znów ma minę nietęgawą i prosi bym jeszcze poszła do innego skonsultować.
 Szybko.
 I prosi trzy razy..

no to gnam.
Czekam, stresuję i takie tam.

Na najbliższy czas mam dość....

Odwołałam dentystę :P

PS.Drugi doktor dla spokojności mógłby zrobić histopatologię, gdybym bardzo chciała, ale nie widzi tu konieczności...A sprzęt ma rewelacyjny więc chyba mam szanse na życie. :)

Kontrola za pół roku.

Dla humoru: Słowa klucze  przy wejściu do bloga:
ostre sfarcie (miało być zwarcie?)
Ludzie pozbawieni empatii (tu chyba ciężko o takich)
zarost na jednym policzku (o rany! nie ogoliłam się:P)

Last minute:
Robaki w starym jedzeniu.. (Jejku idę przejrzeć lodówkę!)



34 komentarze:

  1. Rozumiem (na tyle, ile potrafię) strach
    ciesze się, że dobrze:****

    OdpowiedzUsuń
  2. i to wszystko by sie dowiedziec ze ok?
    no mówiłam ze będzie ok :))

    OdpowiedzUsuń
  3. oplułam monitor!!!
    lecę sprawdzić moje słowa, ale tego zarostu nic nie pobije :DDD

    ok to ok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znalazłam "sen o publicznym załatwianiu się"
      :DDD

      Usuń
    2. ja mam "jelitówka wiatry"!!!!!!!!!!!;DD

      Usuń
    3. :DDDDD
      dla takich chwil warto prowadzić bloga :PP

      Usuń
    4. Jednak macie interesujących czytaczy:)

      Usuń
    5. a u mnie ktos szukal amerykanskich raperow. :P

      Usuń
    6. a u mnie ktos szukal amerykanskich raperow :P

      Usuń
    7. moze liczyl, ze w koncu znajdzie. :P
      bo ze kaszanki i gumki recepturki u mnie szukali to fcale nie dziwi

      Usuń
    8. no popatrz!a kaszanki powinni u mnie:))

      Usuń
    9. :P
      u ciebie nacieli siem na depilacji ;)

      Usuń
  4. no!
    i teraz możesz spokojnie iść do dentysty :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o nie! za miesiąc najwcześniej :P

      Usuń
    2. każda wymówka dobra,żeby nie iść do dentysty;p
      syn szedł półtora roku,cud,że mu tego zęba uratowała

      Usuń
  5. dobrze że nie ostre zaparcie:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. A taki rozwod to sobie bierz ;P
    Tez bym wziela

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, znam takich doktorkóffff nic ino wyszczelać :p

    Ostra, najważniejsze,że dobrze się skończyło ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. sensacyjny tytuł, a tu takie rozczarowanie ;P
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  9. może się komuś z czytaczy przyda
    http://bi.gazeta.pl/im/8/8359/m8359418.pdf

    OdpowiedzUsuń