wtorek, 18 grudnia 2012

absurdalny come back

Obleciałam doktorów i dałam się znów oświecić.
Rodzinna zaaplikowała mi jakieś tam tablety, co by ból złagodzić i skierowała na prześwietlenie mojej jakże pięknej części L5.
- zwolnienie wypisać??
Ta,  wypisać! do końca świata i jeszcze dłużej, jeśli można mieć wolne w wolnym. Nie można.
Więc jestem na kuracji.

Po czym poszłam do Robotniczego doktora no i ta po osłuchaniu i zadaniu pytania o żylaki, stwierdziła, żem zdolna do pracy. Znów co lekarz to zwyczaj..
Ale, ale..
Jeśli są tu jakieś kadrowe, to niech mi uprzejmie wyjaśnią..
Na skierowaniu nie zaznaczono mi, że praca przy komputerze, bo.. i tu nastąpiły jakieś mgliste tłumaczenia- że niby to nie okresowe badanie, tylko zaległe, ze przecież nie pracowałam to nie mogę dostać zaświadczenia, ze pracowałam przy monitorze... absurd nad absurdy.
Efekt- zdolna jestem do pracy na 2 lata, bez przebadania wzroku, gdyż dopiero przy kolejnym badaniu zaznaczą mi, ze pracuje przy kompie.
Skutek- nie dofinansują mi okularów, które i tak już sobie sama dofinansowałam.

Problem- nie ogarniam tego!


a to na wieczór...


i powoli wkraczamy w klimaty...



i cenzura z przymrużeniem oka



150 komentarzy:

  1. Moja przyjaciolka w takich sytuacjach zadaje retoryczne pytanie _ Kochana, jak tu nie pic???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jak ktos sie mnie pyta, czy chce wrocic do Polski, to mowie, jak bede zdrowa i lekarze nie beda mi potrzebni, to chetnie jutro

      Usuń
    2. a patrz..Pani doktor pytała mnie dziś o alkohol..powiedziałam, ze wino lubię :) nie pytała o ilości..

      Usuń
    3. może bała się odpowiedzi.

      Usuń
    4. myślisz, ze to już widać?

      Usuń
    5. może nie chciała się przekonać, że ty pijesz mniej :P

      Usuń
    6. i tej wersji się trzymajmy.

      Usuń
    7. ruda juz nie tylko u fryzjera ale u samego stylysty byla!!

      Usuń
    8. "No i jak tu nie pic"... cudownie trafne pytanie!!! Gratuluje "zdolnosci" na zwolnieniu:-)

      Usuń
    9. ze nie chwytam.. o jakich talentach mówimy?

      Usuń
    10. chyba chodzi o to, ze zdolna do poracy na 2 lata...

      Usuń
    11. pacz rybenka ty jednak bystrzacha a ja taka zmulona

      Usuń
  2. ja niby nie przy komputerze, a częściowy zwrot kosztów za okulary dostałam, z jakiegoś tam funduszu socjalnego czy zdrowotnego. przedstawiłam rachunek, komisja się zebrała i zarządziła. ale ja chyba problemy z oczami mam wpisane w zawód i raz na ileś lat mogę domagać się dofinansowania okularów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dwa lata temu robiłam badania, to też do okulisty szłam.. a teraz nie - nie kapuję tego!

      Usuń
  3. ja z tych zdrowookich, chociaż powoli do czytanoia zaczynają być potrzebne. Byłam nawet u okulisty. Pragmatyczny flamandzki lekarz zbadał i orzekł, że przy takiej wadzie zaleca zakup w supermarkecie jedynek.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mój okular już widziałaś ;)

      Usuń
    2. a widziała, podziwiałam :P

      Usuń
    3. tez mi sie okulary podobaja

      Usuń
    4. a ja nawet mam frajde zakladajac te swoje jedynki wieczorem do czytania

      Usuń
    5. a gdzie ja mogiem popodziwiać? bo też bym chciała.

      Usuń
    6. ruda, naprawde czytasz bez zrozumienia
      niech wlascicielka ci podpowie :P

      Usuń
    7. tez jedynkowa jestem

      Usuń
    8. ja tylko do czytania, jedno oko +0,75, drugie (byłe zezowate) +3,25. różnica spora, w codziennym chodzeniu przeszkadzają, a nie chce mi się stale zakładać i chować, więc generalnie leżą nieużywane.

      Usuń
    9. jak ostre sie nie przyzna to ja ci powiem:))

      Usuń
    10. no teraz to już nie odpuszczę.

      Usuń
    11. ty, oglosilas to ze trzy posty temu, no co???

      Usuń
    12. mowisz Ostre?
      Za pare minut daje pierwsza podpowiedz :)))

      Usuń
    13. było, minęło- dobrze zauważyłaś, że to nie w tym poście ;)

      Usuń
    14. tylko na priva inaczej uszy oberwę.

      Usuń
    15. aleee jeestees
      ruda, szczelaj focha!!

      Usuń
    16. wystarczy, ze maila strzeli

      Usuń
    17. ło jezu, ja dziś jakaś niekumata jestem. na wszelki wypadek szczelam focha i maila.

      Usuń
    18. no,no, jak dojdem do siebie, to może coś napiszem.

      Usuń
    19. mam nadzieję, że nie ma uszczerbku na zdrowiu

      Usuń
  4. i chciałam jeszcze Drogim Koleżankom nadmienić, iż wieczorem późnym oglądałam program dot. proroctwa Majów. wszystko zależy od interpretacji, ale wychodzi na to, że żadnego końca świata nie będzie. czeka nas coś nowego, początek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no cos ty?
      Nie bedzie?
      ha

      a ja niestety strasznie przyziemnie uwazam, ze bedzie po prostu ciag dalszy....

      Usuń
    2. do następnego końca

      Usuń
  5. sama jesteś sobie szefem, czy najemnikiem?
    gaga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. robotnica zwyczajna.

      Usuń
    2. gadamy o okularach, czy odpuszczasz temat?

      Usuń
    3. publicznie nie dyskutuję :P

      Usuń
    4. zastrzeliłaś mię
      ja chciała pomóc...

      Usuń
    5. ups mea culpa... ja myślała o innych okularach..
      ok dyskutuję!

      Usuń
    6. a o jakich innych?:P

      Usuń
    7. o takich widzianych, a Ty chciałaś pisać o refundowanych :)

      Usuń
    8. no nie wiem, czy teraz Cię przycisnąć, czy później?:P

      Usuń
    9. no proszę, ktoś tu ma fajne nowe czarne szpilki od louboutina. wygodne?

      Usuń
    10. ruda-boskie!
      gaga- ale o co chodzi?

      Usuń
    11. ja tez bym chciala
      na takie z bliska popatrzec!!

      Usuń
    12. przybliż się do monitora!

      Usuń
  6. na powaznie
    fabryka priv czy ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zachwiałam siem przy wpisie...

      Usuń
    2. chyba znowu się źle czepnęła?

      Usuń
    3. ruda
      sama siem przyznała:)
      ostre
      ..czy państwowa/budżetówka?

      Usuń
    4. no gaga ma jakiś dyscośtam z czepianiem

      Usuń
    5. a jakie to ma znaczenie? inne okulary dają?

      Usuń
    6. grabisz sobie:)
      jak priv, to może pomoże ona(ja)

      Usuń
    7. gaga - tak pomyślałam, święta się zbliżają, ostre ma nowe szpilki, ja też kombinuje jak mogę,a Ty kiedy zmienisz ten swój czepiec na coś bardziej świątecznego?

      Usuń
    8. taka już grabieżcza jezdem.. nie znam twego maila ty mój tak :)

      Usuń
    9. zostaniemy gagi stylistkami?

      Usuń
    10. bondź czujna, bo poszedł był:)

      Usuń
    11. własnie przekopuję szafy, coby znaleźć coś świątecznego:P

      Usuń
    12. bardziej niż mój sierściuch

      Usuń
    13. ostre, to jeszcze mi napisz o tych okularach, co siem tak ruda
      dopytywała:P

      Usuń
    14. no pacz! i przeżyj!

      Usuń
  7. http://esensja.pl/varia/publicystyka/tekst.html?id=3939&strona=2 dla gagi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostre, rence mi opadli, bo obie sliczniutkie i teraz mam dylemat:P

      Usuń
    2. przebierz się w końcu- czasem trza pranie zrobić!

      Usuń
    3. ten pierwszej to dosłownie ręce opadli, a i strój ma tak raczej mało świąteczny.

      Usuń
    4. w nocy robiem przepierkę, na rano mam suche i czyste!

      Usuń
    5. no myślę! ale przewietrz

      Usuń
    6. przewietrzam na balkonie

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. podziwiamy z gagą Twoje okulary.

      Usuń
    2. ruda, zobacz, co ostre mnie przysłało- jakie fajne kobitki:P

      Usuń
    3. ostre- wali po oczach!!!:P

      Usuń
    4. no ponoć najlepszy salon w mieście okularowy :P

      Usuń
    5. To Julia temu winna ;)

      Usuń
    6. kolor okularów jak u viki...:P

      Usuń
    7. no patrz.. musiałam patrzeć bez okularów

      Usuń
  9. a jak już gadka na temat okularów
    mam zero w obu oczach
    przysługują mi okulary do kompa, bardziej potrzebuję na warunki atmosferyczne- byle wiater i łzawię
    dziś przypadkowo koleżanka mnie zaciągnęła do optyka
    i pomierzyłam
    do jednych muszę dorzucić 80 zł, do drugich (więcej sympatyków, bo połowę pracy zaciągnęłam:)180
    czy warto dawać tyle kasy za okulary, które prawdopodobnie zgubię, lub podepczę? i tylko mają chronić mnie przed łzami?
    mam jedną pensję i remont w planach :)

    Ale podobno to jak biżuteria! której i tak nie noszę

    fakdylemat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, ze to temat na poważniejsze rozważania

      Usuń
    2. google już kupiłam
      dlatego sępię na okularach :D

      Usuń
    3. same plaże w moich googlach wyskakują :)

      Usuń
    4. nie nasyp sobie piasku do ócz:P

      Usuń
    5. Staram się, ale moje google 3d dają po oczach!

      Usuń
  10. A dlaczego nie chcesz pracować? Przepraszam za takie pytanie, czytam Cię od niedawno i chyba nie bardzo rozumiem. Skoro dostałaś zdolność do pracy tzn. że jesteś zdrowa a to dobra wiadomość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a kto pyta?
      a kto twierdzi, że nie chcę pracować?
      trochę mi tylko szkoda na to czasu, który mogłabym dać innym..

      Usuń
    2. bardzom ciekawa odpowiedzi...:PPP

      Usuń
    3. no to masz i tu i tam

      Usuń
    4. trochę serio
      wszystkim i tak nie pomożesz

      Ja swoją pracę lubię średnio, ale tam spotykam ludzi, którzy mają inne priorytety, inne potrzeby, są inni :) gadają o czym innym, nie skupiam się tylko na sobie, ale też na pierdołach innych :)

      Usuń
    5. ale ale... kiedy ja właśnie się teraz nie skupiam na pierdołach.. no ale.. to dłuższe dywagacje.
      i to serio.

      Usuń
    6. 5-iu innych w jednym zdaniu!

      Usuń
    7. ok, nie wnikam dalej
      :*

      Usuń
    8. dostaniesz pałę od rudej:P

      Usuń
    9. już się nie boję. Każdy był inny! :)

      Usuń
    10. jak trzeba to i pałkę postawię. ale te wyższe oceny też chętnie rozdzielam.

      Usuń
    11. uważaj bo siem pałkarze zlecom

      Usuń
    12. ostrestarcie dzięki za odp, wprawdzie nie wiele mi ona dała do zrozumienia, ale to nie moja sprawa. A "inni" będą pracować, czy też nie nie?

      Usuń
  11. humor mam dziś dobry, więc podrzucam do wysłuchania w wolnej chwili świąteczny utworek na wesoło. chórek reniferów - cudowny.
    http://www.youtube.com/watch?gl=PL&hl=pl&v=Ooc5eJc5SHA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ruda, coś mi każą zmieniać na jutiubie, więc zamkłam i uciekłam:P

      Usuń
    2. gaga- to tylko my Ci szatę każemy zmienić

      Usuń
    3. ale jest czysta, niesprana i nader elegancka!
      to po co bendem zmieniać?:)

      Usuń
  12. luknijcie na ostani filmik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. R E W E L A C Y J N Y :PPP

      Usuń
    2. gdzieś się ostatnio natknęłam.
      i nic nie poradzę, że dla mnie 1 i 3 rysunek to nie jakaś tam postać, tylko sterczący ten co na początku rysunku był.

      Usuń
    3. ruda, przepraszam, ale sikam o nogach, na CO sie ostatnio NATKNELAS???

      Usuń
    4. no skoro się natknęłaś, to nie może być nic innego:P

      Usuń
    5. na tego filma sie natkłam. No nie mogiem z Wami. Wariatki!!!!

      Usuń
    6. obraza, nie obraza, obraza, nie obraza, obraza, nie obraza....

      Usuń
    7. my się nie natykamy :P

      Usuń
    8. ja tam z premedytacją, a nie przypadkiem

      Usuń
    9. bo niby zawsze jest, że ruda to ciągle o seksie, a tu proszę - wyszło szydło z worka.

      Usuń
    10. ja nie wychodzę. ja tak mam.

      Usuń
    11. rybeńko - jaka obraza. to tak z czułościom w głosie było. nie słyszałaś?

      Usuń
    12. zamyśliłam siem i nie jestem w temacie - czy szykuje siem jakaś
      imprezka?

      Usuń
    13. tak, z Twoim winem w roli głównej.

      Usuń
    14. sieroty bez kierowcy hahahaha

      Usuń
    15. my dwie to dlaczego sieroty?

      Usuń
    16. możecie być co najwyżej siostry! ale w dalszym ciągu sieroty!:P
      a ruda jest podchmielona siostra!

      Usuń
    17. o ile pamiętam, piwa dziś nie piłam.

      Usuń
    18. no dobra-podszampaniona:)

      Usuń
    19. ja mam świeżo zlane wino i okulary już nie pomagają.

      Usuń
    20. Boszsz, jak ja siem stresujem, żeby zachować akapit..

      Usuń
    21. sama?
      daleko jesteście?:)

      Usuń
    22. środkowa klatka, drugie piętro
      zapraszam, tylko dobrze buty wyczyjcie, coby mi nie nanieść
      błota:PPP

      Usuń
    23. w klatce mieszkasz?
      To juz nie zgadnę jak masz na imię na poewno:))

      Usuń
    24. RYBA!
      normalnie szykuj tyłek:P
      gaga

      Usuń
  13. to znaczy, że prawie dostałaś L4 na L5 ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. mąż coś ściąga i tak powoli chodzi mi internet, że tracę cierpliwość. chyba koniec na dziś.
    do jutra. i nie przesadzajcie z tym winem. słodkich snów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok. może masz i rację BYE

      Usuń
    2. dobranoc szczęśliwy rudziaczku:P
      dobranoc szczęśliwy ostrzaczku:P

      Usuń
  15. Ładne te nowe buty. Bardzo ładne. Wygodne?

    OdpowiedzUsuń
  16. to nie tak!, jesli wracasz do pracy to pracodawca opisuje twoje stanowisko i pod nie robisz badania - jesli bedziesz pracowac przed komputerem to powinnas miec badania okulistyczne, a jesli one potwierdza ze jest wskazanie do noszenia okularów to pracodwaca ma zakichany obowiazek ci je zapenic.. soczewki kontaktowe tez o czym dowiedzialam sie ostatnio a jestem zinteresowana bo 2 lata temu dsotalam od okulisty zjebki ze nosze okulary a przy takiej wadzie to soczewki lepsze wiec nabywałam soczewki nie wziąwszy papieru od okulisty, na okulary tez mi nie dal bo kazal nosic soczewki sic! a nie dalej jak miesiac temu wyczytałam ze pracodawca ma obowiazek zapewnic okulary badz soczewki zgodnie z zaleceniem lekarskim. mam nadzieje ze przez najblizsze 2 lata przepis sie nie zmieni ani mnie alzheimer nie zlapie i nadal bede o tym pamietac ;-)

    OdpowiedzUsuń