niedziela, 9 grudnia 2012

potrawy świąteczne

Święta tuż tuż.
Oprócz wielu innych składowych jedzenie zajmuje jakieś tam ważne miejsce. Konsumpcja bezpośrednia. Gospodyni domowa lubi błyszczeć, szczególnie jak jest dobrze wyostrzona.
No i kombinuje czym tu zachwycić.
I tak kombinując trafiłam na




To bym atrakcję zrobiła...
..
A Wy jakie macie gwoździe na stół?
....

I teraz Świątecznie
Kupiliście już Lampki i Bombki?
a może ktoś ma coś, co można oddać na licytację?
dla Marcelka? piszcie do mnie
dla Kseny? piszcie tu
Niech Święta będą piękne!

105 komentarzy:

  1. Dobre. Wielkiego wrażenia na mnie nie zrobiło, ale ja jestem "mało obrzydliwa".

    OdpowiedzUsuń
  2. jak wyczezwiejem to napiszem :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja udaję, że w czereśniach nie ma robali....:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tak jak ja, kto by je rozbebeszał, żeby sprawdzać, a co tam jeszcze do żołądka przy okazji trafiło - nie wnikajmy.

      Usuń
  4. gdzieś już kiedyś natrafiłam na ten spis specjałów. niby u mnie w domu mówi się, że jestem wszystkożerna, ale tych rzeczy chyba bym jednak nie spróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeżeli chodzi o czereśnie to nie sprawdzam bo uwielbiam, w innych potrawach nie jadam robali - mam taką nadzieję przynajmniej !

    OdpowiedzUsuń
  6. a za mną chodzi smalczyk...mmmmm

    OdpowiedzUsuń
  7. wiem, że pewnie zaraz powiecie, że ta to jak zwykle o seksie, ale podobno to, jak jemy odzwierciedla nasze zachowanie w łóżku. więc :jak powoli, dystyngowanie, nożem i widelcem czy szybko, łapczywie i palcami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ruda
      wszystko zależy od potrawy....:PPP

      Usuń
    2. a wiesz, że o tym nie pomyślałam, a to przecież takie logiczne i oczywiste jest.

      Usuń
    3. a ja czytałam w necie, że jak się kicha, to znaczy, ze się seksu chce..
      na zdrowie, dziewczyny..:)

      Usuń
    4. oj, żeby kichanie było tak zaraźliwe, jak ziewanie....:P

      Usuń
    5. gaga - to może pierniczki na święta upiecz
      http://www.trendmag.pl/seksowne-foremki-do-pieczenia

      Usuń
    6. to mi się by musiało ciągle chcieć:P

      Usuń
    7. ja piekę jeden... duży...:P

      Usuń
    8. z tymi dużymi... orzechami:P

      Usuń
    9. a ja uwielbiam kichać, normalnie bym sobie tabakę kupiła. to jakieś podejrzane jest..

      Usuń
    10. ja kicham przy alkoholu.. nie da się pić potajemnie ;)

      Usuń
    11. przy alkoholu to łatwiej...:D

      Usuń
    12. ależ nam się temat potraw świątecznych rozwinął...

      Usuń
    13. było pisac takie wtrentyyyy?:)

      Usuń
    14. doszłyśmy do sedna

      Usuń
    15. głodnemu ... pierniczki na myśli.

      Usuń
    16. kicham na pierniczki:)

      Usuń
    17. Jeju, ja najfajniejsze dialogi dziś przepuszczam, o nieszczęśliwa ja, ooo, niewyspana ja....

      Usuń
    18. ale za to jak wyimprezowana ja...

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. drugi dzień postu u Cię?:) mhm...

      Usuń
    2. Czekaj, chyba nie, coś mi się jakby w sobotę przypomina :D

      Usuń
    3. hmm, martwią mnie te zaniki pamięci. trza było tyle nie pić.

      Usuń
    4. Jakie pić?
      Kiedyś to może się pilo. Teraz się sączy

      Usuń
  9. hm, ten ser kontrowersyjny, reszta tych potraw raczej chyba zjadliwa.
    ale co ja tam wiem, ja zjem wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  10. aż boję się napisać, żeby rybeńka nie przeczytała,
    bo ja karpie będę robić w galarecie i smażone...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rybka w galarecie mówisz? mniam!

      Usuń
    2. ja karpia niekoniecznie, dla mnie za tłusty. ale pewnie łosoś będzie i ryba po grecku.

      Usuń
    3. Mnie akurat moje rybie powodzenie cieszy!
      Ryby i smaczne, i zdrowe, hm hm, coś mi się przypomina jakieś powiedzenie z bezrybiem :P
      A karpia pod każdą postacią ubóstwiam

      Usuń
    4. rybeńko
      bo karp to królewski ryb jest!

      Usuń
    5. No bo w ogóle rybki to wyjątkowe stworzenia Boskie:)))

      Usuń
    6. rybki-dziewczynki jeno:)

      Usuń
  11. http://wiadomosci.onet.pl/ciekawostki/wiosenne-jaja-prawiczkow-zjedlibyscie,1,5078124,wiadomosc.html

    przebiłam Cię? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie ciekawi, czy to jest mocz po nocy, czy z dnia?:P

      Usuń
    2. a ja już się przestraszyłam, że to danie to z tego co w tytule.

      Usuń
    3. tytułem na pewno :P

      Usuń
    4. -> gaga: ja wolę nie wiedzieć. i w ogóle to jak oni ten mocz zbierają? po szkołach chodzą? z rana? ;)

      Usuń
    5. no i czy komisyjnie uczestniczą, bo przecież może ojciec nasikać,
      bo synuś zapomniał, albo, nie daj Boże. d z i e w c z y n k a!!!:)

      Usuń
    6. gaga - Ty z PIS-u jesteś, bo same jakieś intrygi i podstępy widzisz? no ewentualnie w policji może pracujesz i taki nawyk Ci został?

      Usuń
    7. Dziewczyny, błaaagaaaaammmmmmmm............

      Usuń
    8. ser, jaja prawiczków gotowane w moczu zbieranym po szkołach....aaaaaaaa człowiek się boi potem otwierać pysk!
      To straszne wszystko jest.

      Usuń
    9. to życie jest i nie wiesz co ty strasznego jesz!

      Usuń
  12. jak widać, co kraj to obyczaj. tak się zastanawiam, czy my mamy jakieś potrawy, które wywoływałyby obrzydzenie u innych nacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no na bank- flaki, kaszana, czarna polewka..

      Usuń
    2. W rodzinnych stronach moich rodziców je się surowa swinska skórę. Po opaleniu ze szczeciny. To nawet dla wielu Polakow hardcore;)

      Usuń
    3. surowa opalona świńska szczecina? - brrrr. aż mi się niedobrze zrobiło na samą myśl o takiej potrawie.
      a flaczki, czarninę i kaszankę lubiem.

      Usuń
    4. ale że zupa czy wódka? jedno i drugie do przełknięcia.

      Usuń
    5. zupa! obrzydliwość!

      Usuń
    6. a mnie smakuje.ponoć dobry na wzmocnienie oraz przy problemach żołądkowych.

      Usuń
    7. Ja też krupniczek lubiem
      A i skorke swierzynke zchrupie,. He he he

      Usuń
    8. tą świńską, opaloną? a ja myślałam, że Rybcie to głównie planktonem się żywiom.

      Usuń
    9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    10. rybcia piraniom sie objawiła

      Usuń
    11. no aż strach iść w odwiedziny.

      Usuń
    12. a ktos was zaprasza? :D:D:D

      Usuń
    13. jakaś imprezka siem szykuje?:P

      Usuń
    14. się gaga rozmarzyłaś...

      Usuń
    15. a tak w ogóle to foch, zapomniałam.

      Usuń
    16. rudaaaaaa
      a na kogo siem foszysz?

      Usuń
    17. no wiadomo, ze na mnie :))
      ale to nic
      nie takie fochy sie znosilo :P

      Usuń
    18. na tą smakoszkę świńskiej skórki. bo wyszło na to, że my jakieś nachalne jesteśmy i same się wpraszamy.

      Usuń
    19. rybeńko
      czy ruda jest zła, że nie zabrałaś Jej na wczorajszą imprezkę?:)

      Usuń
    20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    21. No nie, wczoraj byłam na polskiej imprze, lało się wino, poczęstunek obfity był, ludziska śmiały sie do rozpuku. Nie da się zapomnieć o korzenich:)))

      Usuń
    22. gaga - a co Ty tak dzisiaj się kasujesz?

      Usuń
    23. Ha!
      Ona chce mnie skompromitowac!!
      Przeczytalam i pamiętam

      Usuń
    24. szatę pokutną na siem wkładam...:)

      Usuń
  13. .... i zamilkam, bo za dużo mie

    OdpowiedzUsuń
  14. ruda ja we wtorek na genetyczne pędzę

    OdpowiedzUsuń
  15. ruda
    zdążyłam przeczytać i obiecuję trzymać:)
    ostre
    za Ciebie we wtorek:)

    OdpowiedzUsuń
  16. a tak w ogóle ruda to zdradź mi jak nie publicznie, to na priv skąd żeś Ty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mogę i publicznie, nie wstydzę się. Płock.

      Usuń